slonecznik w doniczce, usychajace liscie

1. Data: 2005-07-21 19:59:08

Temat: slonecznik w doniczce, usychajace liscie
Od: "Markiza" <m...@h...plzero_tolarancji> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam wczoraj pieknego slonecznika doniczce, byl lekko zmarnowany, taki
wyszedl prosto z kwiaciarni.
Nie znam sie i nie wiem co to za odmiana kwiata. Podlalam go wczoraj a
dzisiaj patrze ze dolne liscie uschly.
Bardzo mi zalezy na tym kwiatku i nie wiem jak mam go pielegnowac. Czy ten
slonecznik potrzebuej slonca? Duzo wody? A moze przeciwnie? Prosze w
wskazowki.

pozdrawiam
Markiza

2. Data: 2005-07-21 21:23:10

Temat: Re: slonecznik w doniczce, usychajace liscie
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:a258a767db55ea23d04a5a99640c8d66@news.home.net.
pl
Markiza <m...@h...plzero_tolarancji> napisał(a):

> [...]
> Bardzo mi zalezy na tym kwiatku i nie wiem jak mam go pielegnowac.
> Czy ten slonecznik potrzebuej slonca? Duzo wody? A moze przeciwnie?

Hejka. Jeżeli to zgnilizna twardzikowa (biały nalot u podstawy łodygi
tuż nad korzeniami), to aut. :-( Jednego dziś musiałem wywalić na kompost.
Pozdrawiam kasandrycznie Ja...cki

3. Data: 2005-07-25 22:46:39

Od: "Gunthart" <i...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

i...@a...de
i...@a...de
i...@a...de

"Markiza" <m...@h...plzero_tolarancji> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Bardzo mi zalezy na tym kwiatku i nie wiem jak mam go pielegnowac. Czy ten
> slonecznik potrzebuej slonca? Duzo wody? A moze przeciwnie? Prosze w

O książkach raz jeszcze
trawy i bambusy
Do specjalistow od chorob i szkodnikow roslin
Czym wypelnic srodek drzewa
borowka i zasychanie koncowek pedow