smalec domowy

1. Data: 2004-12-01 11:36:52

Temat: Re: smalec domowy
Od: ideogram <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-12-01 12:27, Użytkownik Kaska W napisał:

> sypka 1-2 lyzeczki

> kwasno-slodki

> tez 1-2 lyzeczki
> Proporcje na ok dwie szklanki smalcu wagowo nie wiem:)

A kiedy to dodać? Razem z cebulką tuż przed zestawieniem z gazu, czy już po?

--
"Gdyby marzycieli brać serio, musiano by wydatnie rozbudować Izby
Wytrzeźwień." (Horacy Safrin)

1. Data: 2004-12-01 11:40:11

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

ideogram wrote:

> Ale trzeba przyznać, że to intrygujący pomysł... W której fazie
> przygotowania wrzucić i jak dużo?

razem z cebulka i pilnowac zeby sie nie spalilo

wiku

1. Data: 2004-12-01 11:43:43

Od: ideogram <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-12-01 12:33, Użytkownik Kaska W napisał:

> po?
>

> Razem z cebulka

Dzięki, na pewno wypróbuję :)

1. Data: 2004-12-01 11:49:32

Od: ideogram <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-12-01 12:40, Użytkownik wiku napisał:

> razem z cebulka i pilnowac zeby sie nie spalilo

Eee, no wiesz?!?
Ale dzięki za pomysł :)

1. Data: 2004-12-01 12:45:32

Od: "harpia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja takie małe [OT] do tematu.

Skórki z kurczaka polecam zbierać (zamrażac) ja z tego robie smalczyk
(wytapiam skórki) wspaniały do smażenia (nie przypala się i nie pryska) mój
ojciec smaruje tym chleb.

Polecam ;)

1. Data: 2004-12-03 21:33:37

Od: "sigma_5" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie kroję słoninkę na domowy smalec, ale pomyślałam sobie: ech,
> znowu z cebulką :( Tradycyjnie wrzucam ząbek czosnku na czas topienia
> się słoninki, czasem jakąś wędlinkę, na koniec cebulkę, ale dziś mam
> ochotę na coś innego... Macie może jakieś pomysły na nadanie nowego
> smaczku domowemu smalcu?
> --
> "Gdyby marzycieli brać serio, musiano by wydatnie rozbudować Izby
> Wytrzeźwień." (Horacy Safrin)

A jak robisz ten smalec? chodzi mi o proporcje i reszte, bo ja chyba jakaś
lewa i mi nie wychodzi taki dobry jak np. mojej mamy.

1. Data: 2004-12-03 21:36:51

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

sigma_5 wrote:

> A jak robisz ten smalec? chodzi mi o proporcje i reszte, bo ja chyba jakaś
> lewa i mi nie wychodzi taki dobry jak np. mojej mamy.

A nie lepiej zapytac mame o przepis?

Kot, co mu golabki jak u Mamy nie wychodza, a pytalam o instrukcje,
naprawde...

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-12-04 11:21:11

Od: "sigma_5" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie lepiej zapytac mame o przepis?

Mamy już nie mogę zapytać.

> Kot, co mu golabki jak u Mamy nie wychodza, a pytalam o instrukcje,
> naprawde...
>
> --
> Kot
> m...@p...onet.pl