smalec z cebulka

1. Data: 2004-02-08 21:45:13

Temat: smalec z cebulka
Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Czy kanapka ze smalcem i cebulka jest dozwolona na DO?

Chleb bialy + smalec niestopiony ofkors i troche smazonej cebulki.

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

2. Data: 2004-02-08 21:50:49

Temat: Re: smalec z cebulka
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał w wiadomości

> Czy kanapka ze smalcem i cebulka jest dozwolona na DO?
>
> Chleb bialy + smalec niestopiony ofkors i troche smazonej cebulki.

czy naprawdę nie możesz poszukać w archiwum na czym polega DO, domyślam się,
że nie ..więc odpowiem że jest dozwolony o ile uda Ci się go zmieścić w
dziennych "limitach" BTW ale raczej jako połączenie węglowodanów z tłuszczem
nie jest to zbyt dobry pomysł przy żadnej diecie.
Sto razy przeczytałem już, że nic na DO nie jest zabronione, ...ale btW.

Pozdrawiam,
Adam

3. Data: 2004-02-08 22:54:31

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> a écrit dans le message de
> Czy kanapka ze smalcem i cebulka jest dozwolona na DO?
>
> Chleb bialy + smalec niestopiony ofkors i troche smazonej cebulki.

generalnie jezeli to bedzie "smalec z chlebem" to swiat sie nie zawali, ale
ideal to chlebek "optymalny" albo "kompletny", a smalec wlasnego "wyrobu" ,
i to jest bardzo dobre zarelko :)

Jurek

MM Fasola
Dieta metaboliczna - ciekawe [dosc dlugie :]
Odchudzanie
najlepsza pora na ćwiczenia??
do MM poradzcie proszę