sny

1. Data: 2003-12-18 20:44:27

Temat: sny
Od: "Karolka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanko : czy sny sa odzwierciedleniem naszej podswiadomosci??
jezeli tak to jak mozna odczytywac sny??
pozdrawiam
Karolka

1. Data: 2003-12-18 21:18:38

Temat: Re: sny
Od: Piotr Turkowski <p...@u...tke.plUSUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolka napisał:
> Witam
> Mam pytanko : czy sny sa odzwierciedleniem naszej podswiadomosci??
> jezeli tak to jak mozna odczytywac sny??

Witaj,
sny są odbiciem tego co zdarzyło się w Twoim życiu w ostatnim czasie.
Sny możesz interpretować tylko Ty sama, ponieważ Twój mózg posługuje się
Twoim własnych zestawem symboli. Polecam książkę Ericha Fromma na ten
temat. Tytułu teraz nie pamiątam.

A co do interpretacji snów, to jeżli wydaje Ci się, że sen x oznacza y,
to tak właśnie jest, ponieważ, Twój mózg wiedział, że sygnałem x wywoała
u Ciebie y i dokładnie y chciał Ci przekazać.

Piotr Turkowski
http://www.elfiaknieja.tk/

1. Data: 2003-12-18 21:24:58

Temat: Odp: sny
Od: "Arystokrates" <tutaj@nie_podam_.ch> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Mam pytanko : czy sny sa odzwierciedleniem naszej podswiadomosci??
> jezeli tak to jak mozna odczytywac sny??
> pozdrawiam
> Karolka

Fachowo sie na tym nie znam. Ale jak zaczalem sie zastanawiac troche nad
swoimi snami to dochodze do nastepujacych wnioskow:

1. Sny sa projekcja moich marzen, pragnien, lekow, niepokojow, fobii,
przezyc
2. Sama tresc snu nie jest istotna, bo najczesciej nie ma zadnej logiki,
wazne sa natomiast emocje jakich doswiadczasz w czasie snu i w pierwszych
chwilach po przebudzeniu....
Na podstawie tychze emocji interpretacja snu jest bardziej 'prawdziwa'.
Np. jesli snisz o tym, ze lecisz i czujesz sie dobrze, to najprawdopodobniej
brakuje Ci wolnosci. etc.

Moze sie myle, takie sa moje osobiste spostrzezenia :)

1. Data: 2003-12-18 22:39:28

Temat: Re: Odp: sny
Od: Współczujacy <t...@a...jest.nieprawidlowy> szukaj wiadomości tego autora

Arystokrates wrote:

> [...]
> wazne sa natomiast emocje jakich doswiadczasz w czasie snu i w pierwszych
Czy miłość tez nie jest istotna, a żal, szczęście itdm to tez nie jest
istotne;) Gdy człwoiek śpi - pracuje jego część emocjonalna, logika śpi
(najczęściej) - gdy się budzisz i pamiętasz sen to doskonale wiesz co on
przedstawiał i co znaczy, ale szybko o tym zapominasz, potem gdy już logika
całkowicie się zadomowi i wywali emocje, uczcucia itd - no to normalne jest
ze wszystko zaraz zaneguje;)

--
Pozdrawiam, Współczujący.
====================

1. Data: 2003-12-18 23:06:59

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam pytanko : czy sny sa odzwierciedleniem naszej podswiadomosci??
> jezeli tak to jak mozna odczytywac sny??
> pozdrawiam
> Karolka

Są min. dwie interpretacje.
Jedna o którą się może zaraz pokłócą,
i druga trudna, bo wymaga wiedzy.
I są jeszcze dwie inne, ale z praktyki wiem,
że nie przetłumaczalne.
A może jest ich siedem.
To wróćmy do tej,
o którą się pokłócimy. Zrozumiałaś?

Pytam, bo nie jasno gadam, a gadać chcę jasno.
:-))

ett

1. Data: 2003-12-19 00:39:18

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Dec 2003 22:18:38 +0100, Piotr Turkowski wrote:

> A co do interpretacji snów, to jeżli wydaje Ci się, że sen x oznacza y, to
> tak właśnie jest, ponieważ, Twój mózg wiedział, że sygnałem x wywoała u
> Ciebie y i dokładnie y chciał Ci przekazać.

A ja gupi se myślałem, że moja pała się uczy podczas spania. Przygotowuje sobie
różniste plany działań na wypadek gdyby, przetwarza nowe duperele z dnia,
troszkę sobie poodkurza śmieci wywali(pod dywan;)).
Popatrz na psa gdy śpi.

*Paweł Zioło http://fotozielsko.prv.pl
*GnuPG:09504E96 ICQ:236822802 po 24 ;)

Dziwny stan.
das experiment
Ilu tu jest PSYCHOLOGOW - fachowosc porad na psp...
Nieco OT
hiv