hiv

1. Data: 2003-12-18 14:18:15

Temat: hiv
Od: "Ancia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy mozna zarazic sie wirusem hiv poprzez pocalunek? lub uprawiajac
sex oralny?

1. Data: 2003-12-18 15:03:35

Temat: Odp: hiv
Od: "Arystokrates" <tutaj@nie_podam_.ch> szukaj wiadomości tego autora

> czy mozna zarazic sie wirusem hiv 1. poprzez pocalunek? lub
uprawiajac
> 2. sex oralny?

1. Nie
2. Tak

1. Data: 2003-12-18 15:22:39

Temat: Re: hiv
Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <Arystokrates> miał rację
<news:brsfjl$gp8$1@news.onet.pl> ale:

a dlaczego nie?

--
Stirlitz usłyszał pukanie do drzwi. Otworzył je. Za drzwiami stał kotek.
- Chcesz mleczka, głuptasku? - spytał czule Stirlitz.

1. Data: 2003-12-18 15:23:22

Od: "Arystokrates" <tutaj@nie_podam_.ch> szukaj wiadomości tego autora

> a dlaczego nie?

Dlatego, ze zeby zarazic sie przez pocalunek trzeba by okolo pol litra sliny
przelac partnerowi ;)

1. Data: 2003-12-18 15:30:47

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arystokrates" <tutaj@nie_podam_.ch> napisał w wiadomości

> Dlatego, ze zeby zarazic sie przez pocalunek trzeba by okolo pol litra
sliny
> przelac partnerowi ;)

I co ??? Twierdzisz, że nie dałbym rady ??? A więc uważasz że skłamię, jesli
powiem że dałbym radę ?? Twierdzisz więc, że jestem kłamcą ??? !!!!!

:)

Pzdr.
P.D.
ultra-kozak-indywidualista nie cham

1. Data: 2003-12-18 15:39:41

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <Arystokrates> miał rację
<news:brsgoq$57j$1@news.onet.pl> ale:

> Dlatego, ze zeby zarazic sie przez pocalunek trzeba by okolo pol
> litra sliny przelac partnerowi ;)

a jesli ktos ma poranione dziąsła?

--
*Ciężkie czasy!*
Jak powiedział ruski sołdat, ściągając zegar z wieży ratuszowej

1. Data: 2003-12-18 16:04:11

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
wiadomości news:brshqe$651$1@news2.ipartners.pl...
> wydawało się że <Arystokrates> miał rację
> <news:brsgoq$57j$1@news.onet.pl> ale:

> a jesli ktos ma poranione dziąsła?

To powinien iść do dentysty :]

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-12-18 16:37:10

Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> czy mozna  zarazic  sie     wirusem hiv   poprzez pocalunek? lub  uprawiajac
> sex oralny?

oficjalna wersja brzmi ze przez pocalunek nie mozna sie zarazic jednak jest
szansa ze sie zarazisz przez sline oraz inne plyny ustrojowe jak np. lzy.
mozesz sie zarazic przez ukaszenie komara.
co do sexu oralnego ryzyka jest juz naprawde duze.

czytalam kiedys taka ksiazke o Aids - "Aids-zmowa milczenia" napisana przez
Gene Antonio. Kiedy ja czytalam wlosy mi deba stawaly. Kiedy nie wiesz i nie
stykasz sie z aids nie wiesz czym naprawde to jest, ta ksiazka przyblizyla mi
to obalajac wszelkie mity o aids, typu ze samo aids cie nie zaibja tylko
choroby ktore cie atakuja po tym jak system odpornosciowy jest uszkodzony.
okazuje sie jednak ze aids powoduje uszkodzenie mozgu.

pozdr
Kasia

1. Data: 2003-12-18 17:59:20

Od: "Ancia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiec jak jest z tym pocalunkiem?

1. Data: 2003-12-18 18:36:56

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ancia" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> wiec jak jest z tym pocalunkiem?

Lepiej dmuchać na zimne :))

Pozdrawiam
Vicky

Jaki test?
O przemocy jeszcze raz....
Trochę historii - w ramach "mordowania"
Autorytet jako pobożne życzenie czy manipulacja?
O co chodzi?