soczewica

1. Data: 2002-05-27 07:14:32

Temat: soczewica
Od: Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Wszystkim !

Zakupilem soczewice suszona, zielona. Byla tez czerwona ale dwa
razy drozsza. Co smacznego mozna z tego zrobic (smacznego).
Ugotowala sie w 20 min i jak dla mnie to jest bez smaku.
Moze czerwona jest smaczniejsza.

Marek

_________________
Marek J. Smolinski E-mail: M...@C...UNI.TORUN.PL
OFFICE: NICHOLAS COPERNICUS UNIVERSITY DEPT. OF CHEMISTRY
Gagarina 7/21 87-100 TORUN POLAND PHONE NO. (+48) (056) 6114834
FAX NO. (+48) (056) 6542477
_________________

1. Data: 2002-05-27 08:16:01

Temat: Re: soczewica
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> razy drozsza. Co smacznego mozna z tego zrobic (smacznego).
> Ugotowala sie w 20 min i jak dla mnie to jest bez smaku.

a jak gotowałeś? Do gotowania dodaj pietruszki lub pasternaku, marchew,
sól. Na koniec zagęścić mąką i dodać trochę octu. Do tego parówki i
ziemniaki. To taka przykładowa kombinacja.

Waldek

Czerwona, czarna, brązowa i żółta soczewica trochę inaczej smakuje, ale
też dobre żarcie da się z niej zrobić.

WK

1. Data: 2002-05-27 11:47:28

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marek Smolinski" <m...@c...uni.torun.pl> napisal w wiadomosci
> Czesc Wszystkim !
>
> Zakupilem soczewice suszona, zielona. Byla tez czerwona ale dwa
> razy drozsza. Co smacznego mozna z tego zrobic (smacznego).
> Ugotowala sie w 20 min i jak dla mnie to jest bez smaku.

Troche cebulki i.... pierogi z soczewicy sa genialne (bezsmakowcy mówia, ze
przypomina im pierogi z miesem)!!!
Pozdrawiam :-))))
Janusz

1. Data: 2002-05-27 17:01:34

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Troche cebulki i.... pierogi z soczewicy sa genialne (bezsmakowcy mówia,
ze
> przypomina im pierogi z miesem)!!!

;-)))))))))))
W zeszłym tygodniu na promocji próbowałem kotleciki z soi.
Tfuj.
Tak się złożyło, że musieliśmy następnego dnia znów tam się pojawić i
małżonka zaproponowała synkowi aby spróbował. Pluł dalej niż widzi.
;-)))))))
Geny?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-05-28 09:58:36

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@c...uni.torun.pl...
> [...]
> razy drozsza. Co smacznego mozna z tego zrobic (smacznego).
> Ugotowala sie w 20 min i jak dla mnie to jest bez smaku.

Proponuję włożyć 2 - 3 ćwiartki cytryny 10 minut przed końcem gotowania
pozdr.Alex

zupa grysikowa
bylo: ciasto z truskawkami, jest: chwale!!!
Re: [OT?] silex
Re: muffinki :)))