soczewica

11. Data: 2002-10-27 09:32:16

Temat: Re: soczewica
Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
news:ape4l9$q6i$1@news.tpi.pl...
> gotuje
>
> no to ugotowalam i zjadlam
>
> mmmmmmmmmmm
>
> wielkie dzieki za wszystkie porady!
> od dzis bede czesciej ja gotowac i szukac kolejnych potraw ..
>
> szkoda ze wczesniej nie widzialam posta Januszka bo nie dodalam cytryny
> ale za to dalam 2 zabki czosnku :) pychotka!
>
> Nawet moi stwierdzili ze mogliby cos takiego zjesc
> dla nich zrobilam krupnik ...
>
> ide robic ruskie pierogi dla rodzinki i zastanowie sie czy cos jeszcze
> [...]
Witaj,wiedzialam,ze ci zasmakuje zupa,bo jest pyszna.Ja niestety tez nie
moge nic zjesc wiecej,gdy zjem zupke,a nie konczy sie na 1 miseczce.Sok z
cytryny daje juz na talerzu.Wczoraj zas zrobilam hummus czyli paste z
ciecierzycy i masla sezamowego i jest to dla mnie odkrycie tygodnia,po
galaretce z soku z jablkowego,to drugie donioslejsze,bo deserowe.Podam
przepis na stronce MM.Pozdraiwam Hafsa

12. Data: 2002-10-29 16:31:14

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> na opakowaniach zalecaja gotowanie ok 40/4o minut ale lepsza jest gdy
gotuje
> sie ja max 20 min

wczoraj namoczylam na noc i dzis gotowalam 10 minut :)
cos wspanialego!

podajcie jakis przepis na cos nowego bo wykupie cala zielona soczewice ze
sklepu!

Saman_tha

13. Data: 2002-10-30 09:33:36

Od: s...@p...bg.univ.gda.pl (Anna Zientarska) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 29 Oct 2002, Saman_tha wrote:

> [...]
> cos wspanialego!
>
> podajcie jakis przepis na cos nowego bo wykupie cala zielona soczewice ze

Wczoraj ugotowalam zupe z soczewicy. Moczylam okolo 30 minut, gotowalam
tyle samo. Dodalam obrane ze skorki i pokrojone pomidory, dzieki czemu
zupa
byla mniej mdla i miala ladniejszy kolor , no i oczywiscie byla pyszna!

Suita

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

14. Data: 2002-10-30 09:45:24

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cos wspanialego!
>
> podajcie jakis przepis na cos nowego bo wykupie cala zielona soczewice ze

Mnie zasmakowal hummus.Czyli pasta zrobiona z ugotowanej i zmielonej
ciecierzycy,tahiny czyli masla sezamowego,czosnku i soku z cytryny,no i sol
oczywiscie.Zajadalam sie tym caly weekend.Tyle ze ciecierzyce trzeba dlugo
moczyc a potem gotowac.Na stronach wege znalazlam tez przepis na slodkosc z
ciecierzycy i bakalii,na pewno zrobie.moze to bedzie alternatywa dla kutii w
swieta?Pozdrawiam Hafsa

15. Data: 2002-10-30 10:53:46

Od: "Beata Koniuszek" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> ciecierzycy i bakalii,na pewno zrobie.moze to bedzie alternatywa dla kutii w

Czy mozesz powiedziec, gdzie udalo Ci sie kupic paste tahina, ja poluje na
nia juz od paru tygodni, ale nigdzie w Wa-wie jej nie znalazlam, a ostatnio
mam straszna ochote na hummus. Z gory dziekuje. Beata

16. Data: 2002-10-31 11:20:57

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Koniuszek" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
ostatnio
> mam straszna ochote na hummus. Z gory dziekuje. Beata

http://www.gazeta.pl/usenet/
Hmmm,kupilam we Wroclawiu,jest 2 rodzaje do wyboru,nie maialm z tym
problemu....A ten hummus to pyszna sprawa.Hafsa

[MM] jajko i ser parmezan tarty (suchy)
Kasza jaglana
Widzieliście Montignaca
WASZE dziwne teorie nt. Montignaca