solarium-kosmetyki

1. Data: 2003-08-13 13:23:01

Temat: solarium-kosmetyki
Od: "infka" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wybieram sie do solarium [po raz pierwszy ] i dlatego mam pytanie do Was;Jakich
używacie kosmetyków w solarium -tzn, czym smarujecie się???? Ja mam tylko
wiedzę teoretyczną.
Pozdrowionka i z góry dzięki. Infka.

1. Data: 2003-08-13 14:01:18

Temat: Re: solarium-kosmetyki
Od: "Agata" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Aug 2003 15:23:01 +0200, infka wrote:

> [...]
> Was;Jakich używacie kosmetyków w solarium -tzn, czym smarujecie
> się???? Ja mam tylko wiedzę teoretyczną.

Hej
Ja idąc do solarium smaruję się emulsją Soleo stopień 2 (mimo, ze mam
raczej jasną karnację). Przyspiesza opalanie, brązowieie skóry,
ładnie eksponuje opaleniznę. Denerwuje mnie, że "spływa" trochę
podczas opalania.
Agata.

1. Data: 2003-08-13 14:15:35

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

infka napisał/a w news:7a2b.000016e4.3f3a3bb5@newsgate.onet.pl:

> Jakich używacie kosmetyków w solarium

W drogeriach obok tzw. kosmetyków słonecznych jest cała masa
przyspieszaczy opalania przeznaczonych do solarium. Poza tym w
porządnych solariach dostaniesz w saszetce gratis specjalny żel do
opalania.

--
mips

apropo probek i odpowiedz na pytanie agi
Pytanie?
Jaki jest dobry tusz do rzęs?
demakijaż
Gdzie dobra kosmetyczka w Gdańsku?