sos lub dip do ryby

1. Data: 2004-05-25 12:33:39

Temat: sos lub dip do ryby
Od: "Iza Grzyb" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę poradźcie jak zrobić jakiś dobry sos lub dip do łososia. Będzie
robiony na patelni z przyprawami...
Dzięki wielkie za pomoc,
Iza

1. Data: 2004-05-25 12:41:29

Temat: Re: sos lub dip do ryby
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Iza Grzyb" <i...@e...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Proszę poradźcie jak zrobić jakiś dobry sos lub dip do łososia. Będzie
> robiony na patelni z przyprawami...
> Dzięki wielkie za pomoc,
> Iza

Wlasnie jutro mam zamiar cos takiego sprobowac: Seler obrac, pokroic i
ugotowac na miekko i odcedzic, doprawic Cayenne, rosolem, slodka smietana,
sola i na koncu dodac tak z lyzke masla i wszystko zmiksowac.
Nie znam dokladnych ilosci skladnikow gdyz widzialam to w TV wlasnie jako
sos do bodajrze sandacza i jutro chce to zrobic do lososia i szparag.
Wygladalo bardzo apetycznie a ze seler bardzo lubie i raz wlasnie jadlam tez
purre z selera do krewetek wiec moge sobie wyobrazic, ze z ryba tez bedzie
dobre.

Monika

1. Data: 2004-05-25 13:11:14

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Grzyb" <i...@e...pl> napisał w wiadomości
> Proszę poradźcie jak zrobić jakiś dobry sos lub dip do łososia.
Będzie
> robiony na patelni z przyprawami...

Tu jest, między innymi, przepis na sos cytrynowy
http://ww2.tvp.pl/tvppl/1181,2004032988485.strona
(powinno być dobrze :))

ciasto na sobotę
kawior na kanapkach