sos mietowy

1. Data: 2003-09-09 13:08:03

Temat: Re: sos mietowy
Od: "GoniaP" <b...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niepodleglosci od ronda (tego z warszawska gielda elektroniczna) w
> strone ursynowa po prawej stronie
> idac zauwazysz po prawej na parkanie reklame SAMIRA i pieknym logo
> drzewka, skrecasz wowczas w prawo (taka piaszczysta droga z dziurami i
> po 200-300 m dochodzisz do bazy MP0 (smieciary), tam wlasnie jest bar
> (niesamowite jedzenie) i sklep z zywnosica arabska
>
> nie skrecajac w prawo tylko idac w strone biblioteki (zaraz przed nia),
> bezposrednio przy al. niepodleglosci masz bar o nazwie chyba "aisha"
> (imho bez porownania gorszy od "samiry") w nim tez jest sklepik, choc

Dzieki. Wiedzialam, ze tam sa restauracje, ale nie mialam pojecia ze sklepy
tez :)
Bede musiala sie tam wybrac w takim razie.

dzieki, pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-09-09 13:13:40

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

GoniaP wrote:

> Dzieki. Wiedzialam, ze tam sa restauracje, ale nie mialam pojecia ze sklepy
> tez :)
> Bede musiala sie tam wybrac w takim razie.

osobiscie polecam ci przede wszystkim samire, robie tam zakupy
regularnie (np. pite raz w tygodniu tam kupuje i mi starcza na 2-3 dni -
taka duza )
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/