sos mietowy

1. Data: 2003-09-08 11:34:38

Temat: Re: sos mietowy
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w Tesco sa rozne bardzo dobre rzeczy....wina od nich na
> przyklad...ale to moze tylko tu
=========
Prawde mówiac nigdy nie widzialem wina marki Tesco. Czy to bylo angielskie
wino z winogron szklarniowych, czy to ze slodziutkich, soczystych polskich
winogron?
W Tesco jest jedna sliczna kasjerka. Ale wyjatek a nie regula.

waldek
=========

1. Data: 2003-09-08 12:03:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Sep 2003 13:34:38 +0200, "waldek" <x...@o...pl> wrote:

> [...]
>wino z winogron szklarniowych, czy to ze slodziutkich, soczystych polskich

ani to ani to, oni markuja swoja nazwa (rozlewaja?) rozne bardzo
dobre wina, o calkiem przystepnej cenie...nie wiem po co tesco
TU, w UK mialoby sprzedawac wina z polskich winogron...ale,
panie, ja baba z prowincji jestem

>W Tesco jest jedna sliczna kasjerka. Ale wyjatek a nie regula.
>
>waldek
>=========

znaczy we wszystkich Tescach jest tylko jedna ladna kasjerka?
rany...znaczy tak najmuja personel, zeby kupowac a nie patrzec??

Trys, co ma za daleko do Tesco a chcialaby

p.s. maja w tej chwili calkiem niezle ciuchy takze. niejadalne,
ale fajne ;)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-09-08 12:28:07

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:esrolv8crbf11n0mm02vb4c4al1n1up0g9@4ax.com...

> p.s. maja w tej chwili calkiem niezle ciuchy takze. niejadalne,
> ale fajne ;)

A ja kupuje dziecku pieluchy jednorazowe, bo sa tanie i dobre (takze
niejadalne ;)). Niestety u nas nie ma Tesco i kupuje na zapas we Wloclawku.
Ania

www.biblioNETka.prv.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-09-08 18:09:59

Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> znaczy we wszystkich Tescach jest tylko jedna ladna kasjerka?

Co do kasjerek to nie wiem, ale jedna z klientek wbila mi sie w pamiec,
gdy z torba Tesco wracala z zakupow w Londynie. Niejaka Bridget Jones
grana przez Renee Zellweger. No tak, ale mnie sie ten film podobal bo ja
lubie takie opowiesci he he :)

J.

1. Data: 2003-09-08 18:32:15

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JurekA napisał:

> [...]
> gdy z torba Tesco wracala z zakupow w Londynie. Niejaka Bridget Jones
> grana przez Renee Zellweger. No tak, ale mnie sie ten film podobal bo ja

Przyznam, że mnie też się podobał, choć torby Tesco nie zauważyłam

Eulalka

1. Data: 2003-09-08 18:43:44

Od: "JurekA" <j...@o...wywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:
> Przyznam, że mnie też się podobał, choć torby Tesco nie zauważyłam

http://www.geocities.com/Paris/Salon/2327/bridgetsno
w_big.jpg

J.

1. Data: 2003-09-08 20:38:31

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JurekA napisał:

> http://www.geocities.com/Paris/Salon/2327/bridgetsno
w_big.jpg

> J.

Dzięki!

Eulalka

1. Data: 2003-09-08 21:09:03

Od: "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli chodzi o produkty Tesco, to tym z Anglii możesz zaufać. większość jest
znakomita i nie ma nic wspólnego z tak zwanymi "liderprajsami".
Znajomego Anglika zawszę proszę o przywiezienie mi różnego rodzaju sosów i
serów.
Jeśli zaś chodzi o sos miętowy i o ile nie ma serving suggestions na
odwrocie, to najbardziej mi to pasuje do kuchni azjatyckiej. Spróbój z
Pappadums. sa to placki z soczwicy, które praży się pzrez kilka sekund na
gorącym oleju. fantastycznie się zwijają i mogą stanowić wspaniałą przekąskę
przed daniem głównym. Można je kupiś w różnych supermarketach. Widziałam też
w arabskim sklepie w Al.Niepodległosci w wawie, ptrzy Polach Mokotowskich
W każdym razie nie wyrzucaj tego do śmietnika

1. Data: 2003-09-09 11:47:28

Od: "GoniaP" <b...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <m...@a...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w arabskim sklepie w Al.Niepodległosci w wawie, ptrzy Polach Mokotowskich
> W każdym razie nie wyrzucaj tego do śmietnika

A czy mozesz mi powiedziec, gdzie dokladnie jest ten sklep? Bo mieszkam
wlasnie przy Polach Mokotowskich, ale arabskiego sklepu nie widzialam. Moze
za zadko chodze po okolicy.

Co do sosu mietowego, to bardzo dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Sprobuje
cos wykombinowac, moze wlasnie z tymi plackami...

Pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-09-09 11:56:23

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

GoniaP wrote:

> A czy mozesz mi powiedziec, gdzie dokladnie jest ten sklep? Bo mieszkam
> wlasnie przy Polach Mokotowskich, ale arabskiego sklepu nie widzialam. Moze
> za zadko chodze po okolicy.

w zasadzie to sa dwa sklepy obok siebie, wytlumacze jakbys szla aleja
niepodleglosci od ronda (tego z warszawska gielda elektroniczna) w
strone ursynowa po prawej stronie
idac zauwazysz po prawej na parkanie reklame SAMIRA i pieknym logo
drzewka, skrecasz wowczas w prawo (taka piaszczysta droga z dziurami i
po 200-300 m dochodzisz do bazy MP0 (smieciary), tam wlasnie jest bar
(niesamowite jedzenie) i sklep z zywnosica arabska

nie skrecajac w prawo tylko idac w strone biblioteki (zaraz przed nia),
bezposrednio przy al. niepodleglosci masz bar o nazwie chyba "aisha"
(imho bez porownania gorszy od "samiry") w nim tez jest sklepik, choc
duzo gorzej zaopatrzony
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/