sosna banka

1. Data: 2005-01-02 18:42:32

Temat: sosna banka
Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Zachwyciłam się "stroikiem" Wigilijnym.
Gałązki sosnowe, ale szyszki jakieś inne, zielone i mocno zamknięte. To
sosna banka. Czy ktos z przemiłych grupowiczów wie coś o tej sośnie ??????
A może hoduje???

Z pozdrowieniami i życzeniami Noworocznymi,

Ela Łuczyńska

2. Data: 2005-01-02 19:12:33

Temat: Re: sosna banka
Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gałązki sosnowe, ale szyszki jakieś inne, zielone i mocno zamknięte. To
> sosna banka. Czy ktos z przemiłych grupowiczów wie coś o tej sośnie ??????
> A może hoduje???

Ja nie hoduję, lecz wiem gdzie rosną takie sosenki.

--
Pozdrawiam Jacek Walewski

3. Data: 2005-01-02 19:26:06

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ja nie hoduję, lecz wiem gdzie rosną takie sosenki.
>
> --
> Pozdrawiam Jacek Walewski

Jak myślisz, nadają się do ogrodu?

Pozdrawiam,
Ela Łuczyńska

4. Data: 2005-01-02 20:41:44

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@a...net> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak myślisz, nadają się do ogrodu?
>
> Pozdrawiam,
> Ela Łuczyńska

Już trochę poszperałam w sieci i......występuje dziko w
Kanadzie i Północnej Ameryce.......i szyszki otwierają się podczas
pożarów........i potem rośnie piękny las sosnowy.

Ela Łuczyńska

Instrukcje obslugi oraz katalogi czesci zbieram a cenniejsze skupuje
Witam
do miłośników dębów
głóg dwuszyjkowy
Acer tegmentosum