spiaczka a hipnoza. Potrzebna pomoc.

1. Data: 2000-06-05 21:57:07

Temat: spiaczka a hipnoza. Potrzebna pomoc.
Od: "Pablodz" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj zadzwonila do mnie bliska mi osoba. Jest taki problem jej chrzesniak
wpadl pod pociag - ktos go po prostu zepchnal z peronu.
Ma odcieta jedna noge ponizej kolana - najgorzej , ze nie odzyskal
przytomnosci (trwa to juz kilka dobrych miesiecy)
Znajoma spytala mnie czy moze by nie wykorzystac psychotroniki aby w jakis
sposob go wybudzic.
czy czytaliscie moze o tym cos?
Wiecie gdzie znalezc jakies naukowe wyjasnienia, aby cos jej pomoc?
A moze hipnoza cos pomoze, albo jakies inne zjawiska paranormalne?

W kazdym badz razie cos pomozcie
Nie znalem tego czlowieka, ale chcialbym pomoc. On ma tylko 25 lat,
przydaloby sie zeby sie obudzil.

Z gory dziekuje

1. Data: 2000-06-05 22:36:41

Temat: Re: spiaczka a hipnoza. Potrzebna pomoc.
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pablodz wrote:
[..]
> A moze hipnoza cos pomoze, albo jakies inne zjawiska paranormalne?

Hipnoza tu nic nie pomoże (pomijając, że nie jest paranormalnym zjawiskiem).
Na pewno nie było urazu głowy? Miał robioną tomografię ?

pozdrawiam
Arek

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-06-06 17:55:37

Od: "Pablodz" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dowiedzialem sie
mial uraz czaszki, robiono takze tomografie (wyniki bede znal pod koniec
tygodnia)
Skad wiesz, ze hipnoza nie pomoze?

Użytkownik Astec SA <b...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...pl...

1. Data: 2000-06-06 19:10:41

Od: d...@a...com.nospam (Magdalena) szukaj wiadomości tego autora

"Pablodz" p...@p...com.pl:

Wyslalam Ci maila, ale sie wrocil. Moge Ci dac kontakt do ludzi, ktorzy zajmuja
sie praca z ludzmi w spiaczce (jakkolwiek nie jest to zadna hipnoza ani
parapsychologia itp.). Daj znac, jesli Cie to interesuje.

PS. Usun ".nospam" z mojego adresu.

Magdalena

1. Data: 2000-06-06 22:57:17

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pablodz wrote:
> Dowiedzialem sie mial uraz czaszki, robiono takze tomografie
> (wyniki bede znal pod koniec tygodnia)
> Skad wiesz, ze hipnoza nie pomoze?

Bo hipnoza to pewien stan umysłu osiągany z jawy, a nie snu.
Zwykle przez interakcję pomiędzy dwójką ludzi. A jak ją chcesz
zrobić gdy ktoś jest nieprzytomny? Nie tędy droga niestety.

pozdrawiam
Arek

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !