spirala ?

1. Data: 2003-08-05 13:58:40

Temat: spirala ?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
zastanawiam sie nad założeniem spirali antykoncepcyjnej,może któraś z pań
miała jakieś doswiadczenia z tym środkiem.
chętnie zapoznam się ze wszystkim argumentami.
pozdrawiam
paula

2. Data: 2003-08-05 14:06:54

Temat: Re: spirala ?
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana"
> zastanawiam sie nad założeniem spirali antykoncepcyjnej,może któraś z pań
> miała jakieś doswiadczenia z tym środkiem.
> chętnie zapoznam się ze wszystkim argumentami.
Litości, w ciagu ostatniego czasu przetoczyła się bardzo dokladna
dyskusja na ten temat.
Asia

3. Data: 2003-08-06 13:45:27

Temat: Odp: spirala ?
Od: "Edyta Wachowiak." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana napisała:

> zastanawiam sie nad założeniem spirali antykoncepcyjnej,może któraś z pań
> miała jakieś doswiadczenia z tym środkiem.
> chętnie zapoznam się ze wszystkim argumentami.

Cóż mogę napisać:
- samo założenie jest dość bolesne i kosztowne koszt od 300 zł w wzwyż.
- istnieją różne rodzaje najprostsze to wkładki miedziane - działają krócej
od roku do 5 lat
- są także droższe wkładki z hormonami - działają ponoć nawet do 10 lat
(dokładne dane można znaleźć w Necie polecam wyszukiwarke google)
- niektóre kobiety nie mogą stosować tego środka antykoncepcyjnego z powodu
samoistnego wydalenia wkładki przez organizm - dzieje się tak zazwyczaj w
krótkim czasie od założenia wkładki.
- przez pewien czas po założeniu mogą występować niewielkie krwawienia
- należy wykonać badanie USG po założeniu wkładki sprawdzające prawidłowe
jej umiejscowienie,
- lepiej wybrać dobrego lekarza i robić kontrolę co pół roku,
- polecane są bardziej dla kobiet które już urodziły dziecko,
- poza tym wkładki dają komfort zbliżenia nie wymagają pamiętania o
tabletkach,
- po założeniu nic się nie czuje i można na jakiś czas zapomnieć o "strachu
przed ciążą" jednak nie dają 100% pewności jak żaden środek antykoncepcyjny.

Pozdrawiam
Edyta Wachowiak
P.S. Jak będzie Pani miała jakieś inne pytania to można do mnie pisać na
prv.

mumufikacja kanału zęba
piersi-pytanie
egzaminy wstępne na Akademię Medyczną