spirala

41. Data: 2004-03-10 07:59:08

Temat: Re: spirala
Od: "Rto" <r...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasik" <k...@t...net> napisał w wiadomości
news:c2l6rm$hio$1@Gambit.Gubernat.NET...

> Widze, ze meczy cie mój wybór, a juz na pewno jestem niezmiernie oburzona,
> choc nie mówisz tego wprost, zaszufladkowales mnie z chorymi psychicznie i
> prostytutkami. Lepiej uwazaj na slowa, bo nie zycze sobie abys mnie
obrazal.
> Wlacz sobie Radio Maryja, nawet tam zadzwon i podyskutuj. Tutaj na forum
nie
> mam zamiaru z toba dyskutowac. Moje decyzje to nie twoja sprawa i daruj
> sobie pogawedki umoralniajace.

Co prawda to było nie do mnie (tym bardziej że nie słucham Radia Ma
Głośnik),
chciałbym tylko jedno zdanie wtrącić:
Twoja decyzja to Twoja sprawa, dopóki nie dotyczy innych osób...

Pomyśl o tym.

Pozdrawiam,
Rto

42. Data: 2004-03-10 08:21:54

Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rto" <r...@n...nospam> napisał w wiadomości

> Twoja decyzja to Twoja sprawa, dopóki nie dotyczy innych osób...

Dobrze zrozumiałam? Uważasz, że zygota to osoba? ROTFL

43. Data: 2004-03-10 08:57:00

Od: "Rto" <r...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Dobrze zrozumiałam? Uważasz, że zygota to osoba? ROTFL

Hm. No właśnie. O to się rozbija cała dyskusja.

Tak, owszem, zygota to jest osoba. Potwierdziło to wielu lekarzy.
A ci, którzy się z tym nie zgadzają, nie potrafią wskazać żadnego
innego momentu, kiedy człowiek staje się człowiekiem.
A może Ty znasz taki moment?

Zygota ma już pełen zestaw genów, jest już określona płeć
i wszelkie inne cechy związane z genami.
Zresztą zygota jest zygotą baaardzo króciutko.

Swoją drogą jak myślisz, dlaczego lekarz, który znacząco przyczynił
się do zalegalizowania aborcji w USA i dokonał bardzo wielu
aborcji teraz ujawnia kulisy wprowadzania aborcji i jest zdecydowanym
przeciwnikiem?

Pozdrawiam,
Rto

44. Data: 2004-03-10 15:43:44

Od: POKREC <p...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasik wrote:

> [...]
> mam zamiaru z toba dyskutowac. Moje decyzje to nie twoja sprawa i daruj

Bardzo przepraszam: nie szufladkowalem nikogo, zwlaszcza Ciebie.
Naprwde, nie chcialem Cie obrazic, czy zaszufladkowac - to tak, jak z
faktu, ze ktos pije tanie wino nie wynika, ze jest menelem! Czyn, co
chcesz, masz do tego prawo. Jestes wolna. Tylko Ci pisze, na co sie
decydujesz. Zebys byla swiadoma do konca. Nie chce narzucac Ci mojego
swiatopogladu, absolutnie!!! Ja tylko mowilem, jak jest. Jesli to
przemyslalas i zdecydowalas - czyn na swoja odpowiedzialnosc. Tak, jak
ja czynie to, co czynie na wlasna odpowiedzialnosc. Mnie to wlasciwie
formalnie wisi, co zrobisz. Moglem sie w ogole nie odzywac i olac sprawe
- po cholere kogokolwiek ,,pouczac'', uwrazliwiac, czy uswiadamiac, po
co mowic komus wsadzajacemu reke do wrzatku, ze sobie zrobi qq? I
jeszcze u niego tracic sympatie (cholera wie, kiedy od niego bede cos
chcial)? Zawsze mozna potem udawac, ze sie nie wiedzialo, ze wrzatek
parzy. Przeciez nie mnie bedzie bolalo. Po co chwytac za nogi i podnosic
czlowieka, ktory wlasnie sie wiesza i odtracil stolek spod nog? Co to,
ja sie wybieram na spotakanie zw sw. Piotrem? Co mnie inni obchodza - a
niech sie poparza, pozabijaja i pomorduja, co mi tam!
Ladny absurd, prawda? Ale teraz, jesli zdajesz sobie sprawe ze
wszystkich konsekwencji - czyn, jak uwazasz. Teraz mnie to naprawde nie
obchodzi. Zrobilem tylko to, co uwazalem za sluszne i tyle. Przepraszam,
ze zburzylem Twoj spokoj. Ale zycie nie polega na spokoju za wszelka
cene. Przyznasz, ze milosiernem jest powiedziec strusiowi, ze powinien
raczej wiac, niz chowac glowe w piasek, prawda? A ze strus i tak schowa
glowe w piasek, to mu nic nie pomoze - bedzie spokojny do momentu, az mu
sie dobiora do tego, co wystawil, ale wtedy bedzie za pozno.
A jesli nie wierzysz w konsekwencje po drugiej stronie zycia (nie pytam
o Twoja wiare/niewiare! Tylko teoretyzuje) - to czym sie przejmujesz? Po
prostu powinnas mnie potraktowac jak nawiedzonego i juz. Tak, jak ja
traktuje niewierzacych usilujacych mnie przekonac, ze wiara jest
glupstwem. Wiem, ze nie maja racji i jestem o tym na tyle przekonany, ze
swiadomosc, ze trace wiele uciech swiatowych w najmniejszym stopniu mnie
nie doluje ani niepokoi.
Pzdr,
POKREC.

45. Data: 2004-03-11 07:45:15

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Prosze czytac. Napisalem, ze jednymi ze wskazan do spirali (z miedzia)
> jako srodka z wyboru sa wspomniane przeze mnie. Owe swinstwa nie dosc,
> ze sa slabo skuteczne, to jeszcze rabia zdrowie ile wlezie (przewlekly
> stan zapalny macicy). Rozumie sie wtedy, ze jesli nie zachodza jakies
> konkretne wskazania zewnetrzne do uzywania spirali, to sie jej nie
> uzywa. Tylko ze zgledu na zdrowie kobiety. To jest typowy problem kazdej
> terapii i jej skutkow ubocznych - czy ,,skorka jest wrt za wyprawke''.
>
> I gdyby problem antykoncepcji dotyczyl 10% kobiet, to w aptekach srodki

Czyli zaleca?bys' najpierw wypróbowac' s'rodki naturalne, jes'li okaz.e sie;
z.e nalez.ymy do tych pechowych 10% to sie; ucieszyc' z.e juz. wiemy, urodzic'
niechciane dziecko i przed kolejna; cia;z.a; chronic' sie; s'rodkami hormonalnymi

Gosia

46. Data: 2004-03-11 08:01:26

Od: "Agnieszka " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rto <R...@n...nospam> napisał(a):

> Metody określania dni płodnych i bezpłodnych są coraz doskonalsze.
> A gdyby wszystkie środki, ktróre zainwestowano w rozwój środków
> hormonalnych przeznaczono na badania prowadzące do precyzyjnego
> określania dni płodnych i bezpłodnych, to żadne środki nie byłyby
> potrzebne. W końcu dni płodnych jest w miesiącu zaledwie kilka.

Odrazu powiem zeby ciegów nie dostać nie jestem zwolennikiem zabijania ni też
co, ale fakt jaki miał miejsce u mojego taty bratowej mowi sam za siebie: w
pierwszą ciążę zaszła w pierwszym dniu po miesiączce a w drugą na 3 dni przed
spodziewaną miesiaczką i zawsze miała regularnie jak w zegarku...
A ja mam miesiączki nieregularne raz 25 dni raz 35 więc sobie dni płodne mogę
wyznaczać do woli... i do tego był czas ze widziałm się z mężem raz na
tydfzień i jak spototkania wypadały w dni płodne albo w czasie okresu to
miesiacami byy by nici z bycia razem z przyjemności która swoją drogą
cementuje związek bo tez takie jest jej zadanie.
A jeśli chodzi o spirale (moje uczucia mieszane), ale mirena właśnie o
ktrórej ktoś pisał zapobiega uwalnianiu jajeczka wiec nie ma mowy o zabijaniu
kogokolwiek... takie dostałam info od mojego lekarza.
AgaL, która ma 2 dzieciaczków i wolała by na tym poprzestać

47. Data: 2004-03-11 08:02:15

Od: Gosia <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

POKREC wrote:

> [...]
> decydujesz. Zebys byla swiadoma do konca. Nie chce narzucac Ci mojego
> swiatopogladu, absolutnie!!! Ja tylko mowilem, jak jest.

Gdybys' tylko mówi? o faktach i nie próbowa? krytykowac', umoralniac' i
narzucac' swojego zdania to nie by?oby tej ca?ej dyskusji. A fakty w tym
przypadku sa krótkie:

>"spirala NIE JEST SRODKIEM ANTYKONCEPCYJNYM. Ona jest srodkiem
>wczesnoporonnym - jej dzialanie polega na uniemozliwieniu
zagniezdzenia >sie zaplodnionego (po lacinie conceptio = zaplodnienie) jaja"

i gbybys' na tym poprzesta? by?oby O.K.

Gosia

48. Data: 2004-03-11 08:24:46

Od: "Agnieszka " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

batory <b...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Rto" <r...@n...nospam> napisał w wiadomości

> Dobrze zrozumiałam? Uważasz, że zygota to osoba? ROTFL

A ty nie byłeś zygotą?? Jak udało ci sie przeskoczyć ten etap Twojego życia??
Czy to tylko przypadek że Twoi rodzice nie zauwazyliu ze im sie zygota gdzies
plącze i jej nie wywalili??
Nie jestem przeciwnikiem antykoncepcji bynajmniej ale ludziu byłes kiedyć za
usg ciążowym?? Ja widziałm swoje dziecko jak miało 7 mm i wyuobraź sobie biło
mu serducho:) Ja k sie nie chce mieć dzieci nie należy dopuszczać (w ten czy
inny sposób)do ich poczęcia a nie zastanawiać sie czy to jeszcze zygota czy
to juz płód czy zarodek czy co innego - dla mnie to człowiek. Ale ja moze
inna jestem?

49. Data: 2004-03-11 10:15:13

Od: POKREC <p...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> [...]
> przypadku sa krótkie:

> zagniezdzenia >sie zaplodnionego (po lacinie conceptio = zaplodnienie)

Dobrze. Przepraszam za umoralnianie.
Pzdr,
POKREC.

50. Data: 2004-03-11 11:15:32

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Gosia wrote:

sorki, ze sie wtracam, ale...

> [...]
Nie byloby OK, nie dosc, ze indoktrynacja, to jeszcze niedouczona. Obecne
spirale sa srodkiem antykoncepcyjnym, jako ze sklad chemiczny urzadzonka
powoduje uniemozliwianie polaczenia plemnik-jajeczko. Na tym proponuje
dyskusje zakonczyc a ww pacjenta rzeczywiscie odeslac gdzie jego miejsce,
czyli do radia maryja, gdzie sobie w imie milosci blizniego bedzie ujadal.

Pa
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Soczewki kontaktowe
Soczewki
Coś dziwnego w jądrze
recepta
Pigulki hormonalne a wegiel aktywny - interakcje