spluszowacenie

1. Data: 2005-05-18 09:23:48

Temat: spluszowacenie
Od: Bogna <b...@U...neo.USUN.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

czy przy spluszowaceniu chrząstki rzepki stawu kolanowego moge chodzić
na fitness i joge? (bedac lekarza z wrazenia zapomnialam zapytac ....
teraz biore glukozamine a za dwa tygodnei mam mieć zastrzyki w kolanu z
preparatu "OST").

Bogna

2. Data: 2005-05-21 19:00:58

Temat: Re: spluszowacenie
Od: "Docia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zależy jakiego stopnia - ja ma III i fitness niespecjalnie mi służy bo noga
boli, ale jak cię nie boli to czemu nie?

Tylko może zaczekaj do końca kuracji, rehabilitacji czy co też aktualnie
realizujesz..

A jeśli mogę zapytąć skąd wiesz, że to chondromalacja - jakieś badanka
robiłaś czy tak na "oko" lekarz diagnozę postawił ;-)

pozdr.
Dorota

Problem z biodrami
bóle podbrzusza, wzdęcia