sponiewierany miód

41. Data: 2004-02-27 06:35:28

Temat: Re: sponiewierany miód
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Trapez w wiadomości news:c1mnb0$2k4$1@news.telbank.pl pisze:

> Z tego co wyczytałem, to jedną z ciekawszych pozytywnych właściwości
> miodu są jego antybakteryjne właściwości, związane z zawartym w nim
> fermencie inhibiny, który utlenia glukozę w kwas glikuronowy, z
> jednoczesnym wydzieleniem dwutlenku wodoru

Nadtlenku wodoru, czyli tzw. wody utlenionej.

42. Data: 2004-02-27 06:50:33

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Az dziwne, ze napisu o tresci "W oparciu o wyniki badan produkt
> rekomendowany prze Klinike Chirurgii Serca, Naczyn i Transplantologii
> Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellonskiego" nie znalazlem na torebce
> "cukru krysztalu", ale na sloiku miodu z mojej szafki. Pewnie lobby
cukrowe
> przegralo przetarg z koncernami pszczelarskimi.

to oczywiscie dowcip :)

Jurek

43. Data: 2004-02-27 06:58:41

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości

> Nadtlenku wodoru, czyli tzw. wody utlenionej.

Pewnie tak, ale zapewne działa w określonych miejscach, co niekoniecznie
jest równoznaczne z wypiciem wody utlenionej :)

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

44. Data: 2004-02-27 07:06:38

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Bo skoro miód tak świetnie leczy tyle chorób, to dlaczego nadal ludzie tak
> chorują?

Nie wystarczy przyjmować świetny lek, skoro innymi czynnikami, takimi jak
np. złe odżywianie, brak snu cały czas powodują choroby.

45. Data: 2004-02-27 07:38:37

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Trapez w wiadomości news:c1mpp7$2nu$1@news.telbank.pl pisze:

> Pewnie tak, ale zapewne działa w określonych miejscach, co
> niekoniecznie jest równoznaczne z wypiciem wody utlenionej :)

Och, daleki jestem od artykulowania podobnych twierdzen, do linii frontu to
tam, w druga strone ;) Nadtlenek wodoru jest przeciez wytwarzany przez nasz
wlasny uklad odpornosciowy, wiec najwyrazniej dziala.

46. Data: 2004-02-27 07:42:52

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c1lrbr$gbd$1@news.onet.pl...

> Bo skoro miód tak świetnie leczy tyle chorób, to dlaczego nadal ludzie tak
> chorują?

Skoro do jest takie cudowne i prozdrowotne, to dla czego ludzie nadal tak
chorują?

No właśnie.

Sowa

47. Data: 2004-02-27 08:04:05

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> cukrowe
>

> to oczywiscie dowcip :)

Czyli wg ciebie lobby cukrowe jednak wygrało?;)))

A czym się różni mieszanka smalcu ze skwarkami i dodatkiem soi od żółtka? Bo
cukier i miód to przecież to samo.

Pozdrawiam,
Adam

48. Data: 2004-02-27 08:36:07

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> >
> Nie wystarczy przyjmować świetny lek, skoro innymi czynnikami, takimi jak
> np. złe odżywianie, brak snu cały czas powodują choroby.

Otóż to. I ja, jako praktyk informuję, że kiedyś na diecie
wysokowęglowodanowej miałam pikawki serca, gdy zmieniłam dietę na DO
- pikawki definitywnie się skończyły.
Zaburzeń snu także nie mam, śpię jak noworodek. A wcześniej bywało różnie
i często wstawałam rano zmęczona.
Dlatego twierdzę, że dieta - to bardzo, bardzo ważna rzecz.

Krystyna

49. Data: 2004-02-27 12:19:49

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> straka w ramach rozwiania watpliwosci:-)

no i bardzo dziekuje :) (za straka), ale zadnych watpliwosci nie rozwialas,
nie wiesz?

Jurek

50. Data: 2004-02-27 12:20:16

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora