sponiewierany miód

81. Data: 2004-03-01 13:12:25

Temat: Re: sponiewierany miód
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chaciur" <gchat@na_wp.pl> a écrit dans le message de
news:c1v6l9$q4n$2@nemesis.news.tpi.pl...

> I tyle zostało z naszej dyskusji.

jezeli to do mnie (Jurek) to dla jasnosci, nie prowadze zadnej
premedytowanej i calosciowej akcji celem .... odpowiadam konkretnym osobom,
na konkretne posty, i z poprawka na osobowosc (wirtualna) piszacego. Za
takie teksty jakie Cooler popelnia ostatnio, on sam wsadza delikwentow do
KF-u. Ot i wsio

Jurek

82. Data: 2004-03-01 13:49:05

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> a wiec "wierzysz" a "nie wiesz" , poszukaj informacji o diecie kretejskiej
,
> ale nie tej poprawionej przez "upowaznione autorytety"

Wierzę to ja w Boga.
Co do oliwy, do domniemywam sobie, że skoro Greczynki tak rzadko chorują na
raka sutka, to może faktycznie od oliwy - niemniej jednak nie zamierzam w
nią wierzyć i stawiać jej ołtarzyka w kuchni.

Zresztą w znanych mi publikacjach zalecano 1 (jedną) stołową łyżkę dzienne
oliwy z oliwek w ramach profilaktycznych, a nie opijanie się nią na umór.

Sowa - fanka niewiernego Tomasza i jego sceptycyzmu

83. Data: 2004-03-01 14:11:08

Temat: Odp: sponiewierany miód
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:

> [...]
> na konkretne posty, i z poprawka na osobowosc (wirtualna) piszacego. Za
> takie teksty jakie Cooler popelnia ostatnio, on sam wsadza delikwentow do

Wytłumacz mi co znaczy 'filozofią zastępują wiedzę' w odniesieniu
do Coolera?

pozdrawiam Chaciur

84. Data: 2004-03-01 14:45:43

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:c1v4du$ls5$1@inews.gazeta.pl...
> Sowa w wiadomości news:c1v3jj$kp1$1@news.onet.pl pisze:
>
> [ciach instrukcja obslugi zdrowego rozsadku]

> Pozwolisz, ze podpisze sie pod tym apelem?

Ja też, ja też! :) Krystyna

85. Data: 2004-03-01 14:59:59

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> raka sutka, to może faktycznie od oliwy - niemniej jednak nie zamierzam w
> nią wierzyć i stawiać jej ołtarzyka w kuchni.

I znowu ten sam prosty schemat wege myślenia:
wzięłaś TYLKO DWA czynniki -> Greczynka i oliwa = brak raka.
A gdzie cała reszta innych współczynników???
No i poza tym brak raka zdarza się także innym, nie pijącym oliwy... (?) :)

Krystyna

86. Data: 2004-03-01 15:42:32

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wytłumacz mi co znaczy 'filozofią zastępują wiedzę' w odniesieniu
> do Coolera?

nie mam zamiaru rozwijac tego watku, bo to nie grupa "Cooler & monde" ale
nie chce zebys myslal ze robie uniki, zauwazylem ze ostatnio Cooler sam
"popelnia" posty(styl) za ktore ostro "tepil" innych.

Jurek

87. Data: 2004-03-01 17:09:13

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c1vj5c$nu9$1@news.onet.pl...

> I znowu ten sam prosty schemat wege myślenia:

Krystyno, schemat Twojego myślenia jest bardzo prymitywny, ale z całą
pewnością, nie można o nim powiedzieć, że jest to schemat opty myślenia...
Zrozumiałaś mnie bez kilku kilobajtów?

Pozdrawiam,
Adam

88. Data: 2004-03-01 17:39:40

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Krystyno, schemat Twojego myślenia jest bardzo prymitywny, ale z całą
> pewnością, nie można o nim powiedzieć, że jest to schemat opty myślenia...

A czy oprócz OCENIANIA MNIE mógłbyś jeszcze cokolwiek innego pisać na grupę?

Krystyna

89. Data: 2004-03-01 18:22:56

Od: b...@n...serwery.pl (Basiek) szukaj wiadomości tego autora

90. Data: 2004-03-01 19:43:46

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Pomijajac fakt ze guzik wiesz, za co wsadzam ludzi do k-f, moze nie
poprzestaniesz na pustoslowiu i wskazesz, o co Ci konkretnie chodzi?

dieta oczyszczajaca - pytania
archiwum
Ładne Przywitanie ;-)
strony internetowe