sport niepełnosprawnych

1. Data: 2001-01-10 16:07:18

Temat: sport niepełnosprawnych
Od: Agata Kopeć <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żeby zakończyć dyskusje na temat pesymizmu proponuje nowy temat-sporty
uprawiane przez osoby niepełnosprawne.
Czy uprawiacie jakieś sporty a jeżeli tak to jakie?
Chciałabym napisać pracę magisterską na ten temat ale nie wiem czy jest o czym.
Jeżeli uprawiaćie jakąś dyscyplinę sportu ( ja na przykład żegluje i
nurkuje)napiszcie
proszę o tym albo na grupie-bedzie to informacja dla innych grupowiczów,albo
bezpośrednio na mój e-mail: a...@w...pl
Za wszelkie informacje z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Agata Kopeć

2. Data: 2001-01-10 20:04:22

Temat: Re: sport niepełnosprawnych
Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Kopeć" napisał(a):

> Żeby zakończyć dyskusje na temat pesymizmu proponuje nowy
temat-sporty
> uprawiane przez osoby niepełnosprawne.
> Czy uprawiacie jakieś sporty a jeżeli tak to jakie?

Osobiście uprawiałem pływanie, ciężary i trochę kosza na wózku

3mka Apik
a...@c...pl

3. Data: 2001-01-10 20:14:24

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Kopeć" napisał(a):

> Żeby zakończyć dyskusje na temat pesymizmu proponuje nowy temat-sporty
> uprawiane przez osoby niepełnosprawne.
> Czy uprawiacie jakieś sporty a jeżeli tak to jakie?

Jeżeli pracocholizm to jest sport to ja go uprawiam :)

Z pozdrowieniami

Jacek K.

4. Data: 2001-01-10 22:24:47

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja CHODZE NA SILOWNIE :))
Nikt mi nie uwierzy, ale wypycham (nogami) 300-320 kg :)

W.

5. Data: 2001-01-11 09:15:26

Od: "Maciek M" <m...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja zajmowałem się kiedyś dosyć intensywnie szermierką na wózkach.
Lubię też pograć w bilarda.

Pozdrawiam
Maciek M.

6. Data: 2001-01-11 10:01:29

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):

> Jeżeli pracocholizm to jest sport to ja go uprawiam :)

To jest nas dwóch:)

Apik
a...@c...pl
www.pzn.intertele.pl

7. Data: 2001-01-11 10:02:20

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN napisał(a):

> A ja CHODZE NA SILOWNIE :))
> Nikt mi nie uwierzy, ale wypycham (nogami) 300-320 kg :)

A ja chodziłem ale teraz nie mam czasu:(

Apik
a...@c...pl
www.pzn.intertele.pl

8. Data: 2001-01-11 10:08:18

Od: "Rafal Zielinski" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

No coz wyczynowo niczego nie uprawialem, ale swojego czasu dosc duzo
plywalem (srednio okolo 1 km) i chodzilem na silownie (nie mam takich
osiagniec jak NeoN), ale troche tego bylo (ok 150 kg)

Pozdrawiam

Rafal Z

9. Data: 2001-01-11 12:45:23

Od: "Maciek M" <m...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że pracocholizm można potraktować jako pewną odmianę sportu. Dlatego
też dołączam się do Panów, jako do osób go uprawiających (i to uprawiających
intensywnie !).

Pozdrawiam
Maciek M.

10. Data: 2001-01-11 18:01:01

Od: "Prometeusz" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli uprawiaćie jakąś dyscyplinę sportu ( ja na przykład żegluje i
nurkuje)napiszcie
> proszę o tym albo na grupie-bedzie to informacja dla innych
grupowiczów,albo

ja uprawiam - chociaz od kilku miesiecy b zaniedbalem rugby na wozkach
(mozliwe, iz ten temat nadal by sie na prace mgr....)
itp

A to Polska wlasnie
Poszukuje info. o Kaszpirowskim i innych "cudotworcach"czasu socjalizmu.
Potrzebne namiary
prosba o pomoc
Sprzedam wypożyczalnie sprzętu rehabilitacyjnego.