spotkanie

11. Data: 2008-04-16 14:07:49

Temat: Re: spotkanie
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> To widać bywa różnie - ja akurat też pracuję, robiąc mało nudne
> rzeczy, ale ze mną to już tak jest, że siedem srok za ogon...Cóż, ma
> się tę podzielną uwagę ;-)

Pogięło Was? Te same kreski wciągnęliście nosem? Co to za wersal? Bez
złośliwości i przytyków? Chcecie chyba popsuć tę grupę! ;D

michał

12. Data: 2008-04-16 14:10:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale o co chodzi?
Przecież ja lubię Xlkę......

Mam się zmuszać ku chwale grupy? Eee....

M.

13. Data: 2008-04-16 14:18:04

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 14:03, tren R <t...@g...com> wrote:
>[...]
> najszła mnie dziś tylko taka refleksja, że spotykanie się na psp jest
> czymś bardzo istotnym.
> no i to by było na tyle.

Mnie najszla podobna mysl uże nieco wczesniej :)

> ale żeby dojaśnić - kwestia - czy są na psp jakieś nicki, których
> tekstów całkowicie nie rozumiecie?

Owszem :) "Co autor miał na mysli" - to pytanie czasami sobie zadaje,
czytajac posty niektórych autorow. Nie zawsze rozumiem np. eTaTa :)
Nie zawsze pojmuje Robaka. Czasami jakies nicki "przypelzle" z innych
grup dzieki "wspanialomyslnosci" niektórych maniakow crosspostowania
prezentuja jakis totalny belkot. I nie chodzi tu tylko o to JAK
niektorzy pisza, a CO pisza. No ale fakt, ze kogos nie rozumiem, to
zapewne glownie moja nieudolnosc i slaba umiejetnosc w odczytywaniu
niektórych komunikatow i informacji, które autor chce przekazac. Choc
nie ukrywam, ze sposób w jaki niektóre osoby pisza bywa... nietypowy :)

> przyznam bez bicia, że mam tak z kilkoma - rzucam okiem i po prostu
> czarna magia. o co mu kaman?

Miewam podobne odczucia :)

> i to jest właśnie istotne. różnice.

Tak. Bez tych roznic kim bysmy byli? Jednolita masa... Te roznice sa w
sumie piekne :) Nadaja sens interakcjom miedzyludzkim, dzieki nim
kreci się np.taka psp :)

> i jeszcze
> wiecie rozumiecie... za paroma nickami wyczuwam żywych ludzi. krew,
> pot i łzy, to najważniejsze.

To najwazniejsze i najpiekniejsze :)

> w ogóle zaczęło mi się tu wreszcie podobać.

A ja, korzystajac z okazji, chcialam pozdrowic meza, mame, tate,
ciocie, wujka i chomika... :)
A tak powaznie, rzeczywiscie cos się zmienilo..., cos, co jest w sumie
nienamacalne, a co sprawilo, ze poczulam się tu na tyle bezpiecznie,
ze się otworzylam... (Pozytywna aura jakas czy cus). Jest to dla mnie
czyms naprawde niesamowitym, ponieważ nigdy bym siebie o to nie
podejrzewala (naprawde jestem chorobliwie skryta osoba), a poza tym z
nikim oprocz bliskich mi osob o pewnych sprawach nie rozmawialam, i
nie mialam zamiaru rozmawiac. Tak wiec dziekuje wszystkim tu
zgromadzonym, którzy przyczynili się do tego, ze atmosfera na psp była
taka, a nie inna, i ze dzieki temu taki zakompleksiony, niesmialy,
schorowany strachulec otwierajac się mogl odczuc ulge... Mam nadzieje,
ze w przyszlosci nie będę tego zalowala :)
Wot :)

Pazdrawliaju,
Fra

14. Data: 2008-04-16 14:31:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 16:07:49 +0200, michal napisał(a):

> Pogięło Was? Te same kreski wciągnęliście nosem? Co to za wersal? Bez
> złośliwości i przytyków? Chcecie chyba popsuć tę grupę! ;D

Oooo, już z domku?
;-PPP //masz, czego chcialeś :-D
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt

15. Data: 2008-04-16 14:42:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2008 07:18:04 -0700 (PDT), Fragile napisał(a):

> [...]
> taka, a nie inna, i ze dzieki temu taki zakompleksiony, niesmialy,
> schorowany strachulec otwierajac się mogl odczuc ulge...

Mniód na moje (innych też, ale co mnie to...) serce lejesz :-D

> Mam nadzieje,
> ze w przyszlosci nie będę tego zalowala :)

Fra, zeszło się tu parę indywiduów w tym nieskromna JA //o mattt.. "-uó-",
az musiałam chwilę pomyśleć//, które warte są Twego zaufania, na pewno :-)

16. Data: 2008-04-16 23:31:57

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile wrote:
> [...]
> schorowany strachulec otwierajac się mogl odczuc ulge... Mam nadzieje,
> ze w przyszlosci nie będę tego zalowala :)

Ale pamiętasz, że ja w Ciebie od poczatku wierzyłem... ;D

michał

17. Data: 2008-04-17 11:07:23

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

>pot i łzy, to najważniejsze.

>w ogóle zaczęło mi się tu wreszcie podobać.

Ciekawam, co cię też pchnęło do tych nagłych refleksji...
Mnie też się tu podoba, i to nie od dziś.
;)

pozdrawiam
ostryga

18. Data: 2008-04-17 11:09:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Apr 2008 13:09:41 +0200, ostryga napisał(a):

> Naprawdę uważasz, że mogę komukolwiek przyszczypać jęzor? ;))
> pozdrawiam,
> o.

Sprawdziłam. Niczego nie mówię, czego nie wiem na pewno ;-PPP

19. Data: 2008-04-17 11:09:41

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2008-04-17 11:09:52

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się zawezmiesz, nadmiesz i w ogole, to byś potrafiła... Inteligencji Ci
wystarczy :-p

M.

Harry Potter
Dlaczego ateisci musza przeklinac?
papugi
Światomość (10) czyli o potedze stworczej czlowieka
Dante - wspomnienie