[spotkanie] Warszawa 02.02 2006 17.30 piatek

1. Data: 2007-01-30 07:21:19

Temat: [spotkanie] Warszawa 02.02 2006 17.30 piatek
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ poprzedni wątek rozrósł sie bardzo i nic konkretnego w nim nie
było, rozpoczynam nowy.

Zapraszam na spotkanie w piątek 02 lutego o 17.30.

Kto może przyjdzie, kto nie może niech się wstrzyma od pytań " a dlaczego
nie sobota"
Nie sobota dlatego bo jedna z nas, ta która ma do przejechania na spotkanie
ileśtam setek kilometrów w sobotę wraca do Moskwy.
W najgorszym razie sama sobie posiedzę na bardzo wygodnej kanapie w Herbatea
na ul. Bruna 20
http://herbathea.waw.pl/
To miejsce proponuje na spotkanie. Łatwy dojaza, fajny klimat.

ZAPRASZAM :)

--
Dziunia
http://dziunia1.blox.pl/html/

2. Data: 2007-01-30 07:24:02

Temat: Re: [spotkanie] Warszawa 02.02 2007 17.30 piatek
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście 2007.
Jej, ja jeszcze w starym roku :(

3. Data: 2007-01-30 07:52:56

Temat: Re: [spotkanie] Warszawa 02.02 2006 17.30 piatek
Od: "Beata" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na ul. Bruna 20
> http://herbathea.waw.pl/
> To miejsce proponuje na spotkanie. Łatwy dojaza, fajny klimat.

No to w końcu coś konkretnego. Myślę, że nic niespodziewanego mi się nie
wydarzy i przyjdę :))
Do zobaczenia.
Beata

4. Data: 2007-01-30 08:45:02

Od: "Basia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Herbatea

> No to w końcu coś konkretnego. Myślę, że nic niespodziewanego mi się nie
> wydarzy i przyjdę :))
> Do zobaczenia.
> Beata

Rzadko się tu odywam, ale czytam codziennie, pozdrawiam i zgłaszam chęć
przyjścia na spotkanie.
Basia

5. Data: 2007-01-30 09:00:56

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia wrote:

> Zapraszam na spotkanie w piątek 02 lutego o 17.30.
> Nie sobota dlatego bo jedna z nas, ta która ma do przejechania na spotkanie
> ileśtam setek kilometrów w sobotę wraca do Moskwy.

I to jest konkretny powód :). Jeśli córki wyjadą na ferie czwartek, to
będę. Jest tam gdzie zaparkować (bo niechce mi sie po nocy wracać
komunikacją miejską do Marek)?

Pozdrawiam
Bea

P.S. Ale na kolejne, ewentualnie regularne spotkania proponuję jednak
sobotę, bo w piątek część z nas pracuje. A te które mają małe dzieci, to
zdarza się, ze w tygodniu nie mają z kim ich zostawić (np. ja i Ola).

6. Data: 2007-01-30 11:06:32

Od: "Ola S" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> sobotę, bo w piątek część z nas pracuje. A te które mają małe dzieci, to
> zdarza się, ze w tygodniu nie mają z kim ich zostawić (np. ja i Ola).

Dokładnie, popieram Beate (zeby nastepne bylo w sobote), wtedy chetnie przyjde.

Ola S

7. Data: 2007-01-30 11:57:36

Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia napisał(a):
> Ponieważ poprzedni wątek rozrósł sie bardzo i nic konkretnego w nim nie
> było, rozpoczynam nowy.
>
> Zapraszam na spotkanie w piątek 02 lutego o 17.30.

Hej!
Ja chyba przyjde, a przynajmniej sie postaram ;)

Pozdrawiam
Seremity (Wa-wa, Lodz)

8. Data: 2007-01-30 13:21:35

Od: Urszula Piotrkiewicz <u...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja spróbuję przyjść, jeżeli uda mi się komuś Anulę zostawić, bo na męża
w ten akurat piątek nie mam co liczyć
Ula

9. Data: 2007-02-01 09:02:40

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja spróbuję przyjść, jeżeli uda mi się komuś Anulę zostawić, bo na męża w
> ten akurat piątek nie mam co liczyć
> Ula

Właśnie negocjuję warunki przejęcia opieki rodzicielskiej nad dzieckiem
przez mojego męża. Jak się nie podda to przyjedziemy z moją małą gwiazdeczką
razem.
Też na przyszłość popieram soboty. Piątek jest pracujący i chorobnie trudny
do podróżowania przez miasto.
Pozdrawiam,

Joe

10. Data: 2007-02-01 13:29:58

Od: Urszula Piotrkiewicz <u...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Urszula Piotrkiewicz wrote:
> Ja spróbuję przyjść, jeżeli uda mi się komuś Anulę zostawić, bo na męża
> w ten akurat piątek nie mam co liczyć
> Ula
Mąż załatwił teściową (ale to brzmi:), więc będę
Ula

XXX poszukuję
mampka - slupki reliefowe
Usuwanie postów z serwera