sprawdzona wróżka- jasnowidz - Poznań- polecam!

1. Data: 2004-11-25 15:34:08

Temat: sprawdzona wróżka- jasnowidz - Poznań- polecam!
Od: "Aurore" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jeśli ktoś z Was ma zamiar wybrać się do wróżki, bądź nie wie, jak znaleźć
naprawdę "dobrą" to mogę podać namiary.
Sama w życiu byłam u 3 wróżek, 2 z nich to totalna pomyłka, a trzecia powaliła
mnie z nóg. Więc gdyby ktoś z Poznania był zainteresowany, to mogę polecić.

kontakt: s...@o...pl

Pozdrawiam
A.

1. Data: 2004-11-25 15:51:48

Temat: Re: sprawdzona wróżka- jasnowidz - Poznań- polecam!
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aurore" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Sama w życiu byłam u 3 wróżek, 2 z nich to totalna pomyłka, a trzecia
powaliła
> mnie z nóg. [...]

W Warszawie, wróżki tego typu nazywamy - dresiarzami :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-11-25 16:54:43

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Aurore* wrote in <news:5b3d.00001925.41a5fb6f@newsgate.onet.pl> :

> [...]
> mnie z nóg. Więc gdyby ktoś z Poznania był zainteresowany, to mogę polecić.

Dzięki ale nie - najpierw musiałbym wyłączyć mózg.

Sprostowanie: wszystkie 3 to była pomyłka.

--
Motto: "Wszyscy wiemy że Linux jest wspaniały... nieskończone pętle
robi w 5 sekund." (Linus Torvalds)

1. Data: 2004-11-25 17:08:18

Temat: Re: sprawdzona wrózka- jasnowidz - Poznań- polecam!
Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

Aurore napisal(a):

> zainteresowany, to moge polecic.
>
> kontakt: s...@o...pl

po co? - opowiedz nam swoja historie, moze tez Nas urzeknie
;]]
--
Mixxos

1. Data: 2004-11-25 18:25:53

Od: Neas <n...@n...ws> szukaj wiadomości tego autora

Aurore pisze:

> [...]
> naprawdę "dobrą" to mogę podać namiary.
> Sama w życiu byłam u 3 wróżek, 2 z nich to totalna pomyłka, a trzecia powaliła

To leż tak i już nie wstawaj, dla dobra ogółu.

--
Neas, n...@n...ws, http://www.drzwi.org

1. Data: 2004-11-26 05:13:54

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aurore" <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
powaliła
> mnie z nóg. Więc gdyby ktoś z Poznania był zainteresowany, to mogę

Jezeli nie wywrozyla ci ze jestes kretynka to zmien wrozke...
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2004-11-26 08:15:00

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <b...@g...pl> wrote in

> Jezeli nie wywrozyla ci ze jestes kretynka to zmien wrozke...

Bluzgaczu, przystan na chwile i pozwol, ze ci powroze.

Przyszlosc twoja jawi mi sie bardzo wyraznie. W ciagu najblizszych tygodni
przespisz sie z gruba Kaska, ale szczera lecz nieodwzajemniona miloscia
pokochasz najwiekszego przystojniaka z tej grupy. Pieniedzy jak nie miales
tak miec nie bedziesz, glupi jestes tak jak byles - szczescie w tym nie
szczesciu, ze im blizej do konca roku, tym wiecej alkoholu widze na twej
drodze.
Bywaj w zdrowiu.

Ja, wrozka.

1. Data: 2004-11-26 16:05:02

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"KOMINEK" <k...@o...org.pl> wrote in message

> Ja, wrozka.

Zapomnialas dodac wrozko ze zrobisz mi laske.
--

Bluzgacz
GG:5015
skype: bluzgacz, na tlenie tez
gdzies pomiedzy innymi na:
http://psphome.dhtml.pl/uzytkownicy.html

Re: Czas Internetu
Pozytywnie i konstruktywnie o wspolnym dzialaniu
Problem z przełożoną [długie]
Czas Internetu - nasza wirtualnosc
"najczęściej używane przez Polaków słowo"