sprawdzone sklepy internetowe

1. Data: 2005-12-12 11:09:36

Temat: sprawdzone sklepy internetowe
Od: "Aleksa_Be" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy moglibyscie mi podać sprawdzone przez Was sklepy internetowe gdzie kupie
zabawki, gry dla dzieci???
W których Wy kupowaliście i byliście zadowoleni.
Dzieki wielkie
Aleksa_Be

2. Data: 2005-12-12 19:07:01

Temat: Re: sprawdzone sklepy internetowe
Od: "MadziaW" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
>
> Czy moglibyscie mi podać sprawdzone przez Was sklepy internetowe gdzie kupie
> zabawki, gry dla dzieci???
> W których Wy kupowaliście i byliście zadowoleni.

Ja kupowałam tylko w Merlinie - mają dział z zabawkami.
Generalnie byłam zadowolona - choć raz okazało się, że czegoś co zamówiłam nie
udało im się zdobyć. ( teoretycznie wytstępowało jako dostęone w ciągu iluś tam
dni), ale to było w grudniu zeszłego roku.
Kiedy indziej byłam zadowolona. A w sumie sporo u nich kupiłam i zabawek i
książek.

http://www.merlin.com.pl/frontend/dzial/zabawki/206

Pozdrawiam

MadziaW ( Karolina 7,5 i Grześ 5)
__________
http://www.arnika.waw.pl/ - usługi i oprogramowanie dla firm

3. Data: 2005-12-13 14:21:31

Od: "gorobl" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksa_Be" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> kupie
> zabawki, gry dla dzieci???
> W których Wy kupowaliście i byliście zadowoleni.

Polecam http://zabawki-swiata.pl/ , zamawiałam , byłam zadowolona.

Pozdrawiam Małgorzata + reszta

4. Data: 2005-12-14 22:41:35

Od: Nela Mlynarska <n...@W...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksa_Be napisał(a):
> Witam!
>
> Czy moglibyscie mi podać sprawdzone przez Was sklepy internetowe gdzie kupie
> zabawki, gry dla dzieci???

Ja w tym roku już kupowałam w www.twoje-zabawki.pl. Dobry kontakt,
błyskawiczna przesyłka. Słowem - polecam.

Teraz zamówiłam też sporo w www.zabawki.pl. Paczki jeszcze nie dostałam
(dziś dopiero przelałam kasę), ale kontakt absolutnie doskonały. I
komunikacja między pracownikami w firmie doskonała.

Jeśli chodzi o asortyment - nie mogę się wypowiadać, bo szukałam
konkretnych rzeczy i całej oferty nie przeglądałam.

Pozdrawiam,
Nela

Przymus chodzenia do kościoła
statek piracki z silnikiem