zupa ze świeżego ogórka

1. Data: 2002-07-22 16:20:02

Temat: zupa ze świeżego ogórka
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Mam do was pytanko jak mozna zrobic zupe ze swiezego ogorka i z czym ja
podawac?

z gory dziekuje za propozycje

1. Data: 2002-07-22 19:23:58

Temat: sprawdzony przepisik
Od: "Agniecha" <r...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam dobry sprawdzony przepis:
ogórki obrać i pokroić w kostkę, poddusić na maśle, żeby stały się szkliste,
zalać bulionem i dodać mąkę rozmieszną w odrobinie wody, gotować na małym
ogniu 10 min.
podprawić śmietaną, dodać odrobinę cukru i soli, wycisnąć sok z cytryny
ja to jeszcze zmiksowałam na krem.
sprawdzone i pyszne, a przy tym szybkie. polecam

Agnieszka Klimczak,
r...@s...waw.pl
http://slub.waw.pl

1. Data: 2002-07-22 21:34:12

Temat: poprawka: sprawdzony przepisik [P] :)
Od: "Agniecha" <r...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem tu nowa, ale sie ucze :).. i chyba na troche zostane.
Agniecha

1. Data: 2002-07-23 09:17:59

Temat: Re: poprawka: sprawdzony przepisik [P] :)
Od: "Maciej L./CD-Action" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-07-22 23:34, Użytkownik Agniecha napisał:
> jestem tu nowa, ale sie ucze :).. i chyba na troche zostane.
> Agniecha

Stad chyba nikt nie ucieka, a jesli juz to na krotko ;-)

Maciej Lewczuk

Redakcja CD-Action
51-670 Wrocław, ul. Dembowskiego 57/61
tel. (071) 345-21-38 w. 108, fax (071) 345-21-42

Re: losos na masle ?
Imieniny w piątek
Imieniny w piątek
Odp: losos na masle ?