[sprzedam] Piecyk gazowy Junkers.

1. Data: 2004-09-14 14:18:01

Temat: [sprzedam] Piecyk gazowy Junkers.
Od: "BoLo" <B...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do sprzedania bardzo mało używany (1 dzień) piecyk gazowy Junkersa (do
ogrzewania, wody itp.), cena sklepowa to 1360 zł. Sprzedam za 600 zł, bo mi
zwyczajnie niepotrzebny (zmienilem miejsce zamieszkania,a tutaj jest
zbędny).
Możliwość osobistego sprawdzenia sprzętu na terenie trójmiasta.
Maszynka jest jak juz pisalem prawie nowa, w pelni sprawana, posiadajšca
jeszcze fabryczne naklejki, zadnych zadrapań, uszkodzeń itp.

Piecyk wyglada jak ten:
Niestety, wszystko jest tutaj po niemiecku, więc nie wiem czy to ten sam
model, czy jedynie identyczna obudowa, ale sądząc ze kupilem go nie dawno,
raczej tak:

http://www.junkers.com/de/de/ek/produkte/warmwasserb
ereitung/warmwasserthermen.html

--
Pozdrawiam!

BoLo
Starszy redaktor prowadzący | Sirius Mag - www.siriusmag.pl
B...@s...pl
GG: 3614113
Skype: BoLo_SM

1. Data: 2004-09-15 12:52:39

Temat: Re: [sprzedam] Piecyk gazowy Junkers.
Od: Tomasz <zawisl@tenbit..pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-14 16:18, Użytkownik BoLo napisał:

> [...]
> model, czy jedynie identyczna obudowa, ale sądząc ze kupilem go nie dawno,

możesz podać dokładne oznaczenie, który to jest?

Tomasz

Beska barlinecka przyklejona do podłogi
ekran termoizolacyjny
Czym dogrzewać?