sprzedaż orzech na fornir?

1. Data: 2005-06-08 14:16:48

Temat: sprzedaż orzech na fornir?
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
mam w ogrodzie orzech, rodzi mełe ale strasznie twarde psiarki i generalnie
nawet na palcek to trzeba pół dnia poświęcić zeby coś z tego było.
chodzi o to że sa firmy meblarskie które ponoć skupują takie drzewa na
fornir czy ktoś sie z tym zetknął. jak to załatwić.?
Kasia

2. Data: 2005-06-19 07:50:01

Temat: Re: sprzedaż orzech na fornir?
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> fornir czy ktoś sie z tym zetknął. jak to załatwić.?

Naiwna. Parę lat temu obdzwoniłam w tym celu wszystkie fabryki mebli w
małopolsce. Nikt nie chciał drzewa ze 150 -letnich jesionów. Wycięte orzechy
poszły do pieca, jesiony stoją, bo nawet tartaki ich nie chciały.
pozdrawiam sceptycznie
Anka

3. Data: 2005-06-19 18:49:05

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
orzechy
> poszły do pieca, jesiony stoją, bo nawet tartaki ich nie chciały.

Na fornir raczej będzie trudno sprzedać drzewo, do tego potrzeba
odpowiedniej maszyny która np. tnie pień drzewa jak strugaczka ołówek
(piramida). Myślę że prędzej jakieś stolarnie produkujące meble z
prawdziwego drewna lub konserwatorzy antyków do uzupełniania ubytków
chętniej by się zainteresowali. Mój Tato zwoził orzech włoski z Mysłowic do
Kielc.

Serdecznie Miłka

PS.: Mój Tato byłby wielce zainteresowany !!!

konkurs
kosiarka - jak spuścić olej?!!!
Pytanie - bez
pomocy! projekt ogródka pilnie poszukiwany
[prasa] Bachus powraca nad Wisłę (czyli coś dla wielbicieli winorośli i wina)