sprzet do 3900 ??

1. Data: 2004-06-15 16:54:58

Temat: sprzet do 3900 ??
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Niedlugo stane sie szczesliwym posiadaczem nowiutkiego M-3 :)) I mam dylemac
co kupic za cene w temacie. Tzn plyta i piekarnik do zakudowy. Oba sprzety
elektryczne i z wlasnym sterowanie.
Prosze o propozycje

Z gory dziekuje

1. Data: 2004-06-15 18:05:17

Temat: Re: sprzet do 3900 ??
Od: "ziolo" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dylemac
> co kupic za cene w temacie. Tzn plyta i piekarnik do zakudowy. Oba sprzety

Gorenje z serii Pinifarina. Jak dobrze poszukasz to może nawet na sensory
znajdziesz.
Mi się udało ale to było przed 01.05.2004 i sprzedawane jako komplety, więc
na 7% VAT.

1. Data: 2004-06-16 12:54:51

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Jun 2004 18:54:58 +0200, "MrOwA" <a...@p...onet.pl> wrote:

>Niedlugo stane sie szczesliwym posiadaczem nowiutkiego M-3 :)) I mam dylemac
>co kupic za cene w temacie. Tzn plyta i piekarnik do zakudowy. Oba sprzety
>elektryczne i z wlasnym sterowanie.

Amica topowe modele spokojnie zamkniesz w tej cenie.
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

1. Data: 2004-06-24 09:09:41

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ziolo" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> dylemac

> Gorenje z serii Pinifarina. Jak dobrze poszukasz to może nawet na sensory
> znajdziesz.

Strzez cie panie Boze przed sensorami - mam i nie polecam.

Wojtek

[SPAM] Kostki brukowe
lodowka pytanie
karton-gips, parapety...