środki antykoncepcyjne -poronienie

1. Data: 2002-06-17 19:50:21

Temat: środki antykoncepcyjne -poronienie
Od: "fafik" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałem że branie środków natykoncepcyjnych przez kobiete moze miec
negatywny wplyw na ciaze, moze to byc nawet poronienie.

Czy jest udowodnione?

Arek

2. Data: 2002-06-17 21:10:39

Temat: Re: środki antykoncepcyjne -poronienie
Od: Artur Makowski <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

fafik wrote:

>Słyszałem że branie środków natykoncepcyjnych przez kobiete moze miec
>negatywny wplyw na ciaze, moze to byc nawet poronienie.
>
>Czy jest udowodnione?

Chodzi Ci o branie ich w czasie ciazy?

Pogadaj z maszyna.
Naucz ja czegos nowego: http://serwer4you.com/robot/

3. Data: 2002-06-17 21:48:04

Od: "Rogas" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Słyszałem że branie środków natykoncepcyjnych przez kobiete moze miec
> negatywny wplyw na ciaze, moze to byc nawet poronienie.
>
> Czy jest udowodnione?
>

> Arek

Hmmm male pytanie, poco sie bierze tabletki antykoncepcyjne podczas ciazy ?
:)))

pozdrawiam
Rogas

4. Data: 2002-06-17 21:57:06

Od: "fafik" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi Ci o branie ich w czasie ciazy?

nie, tylko czy uzywanie ich moze miec przykre nastepstwa w czasie ciazy

pozdrawiam

Arek
*****************************
* f...@i...pl *
* GG:1658925 *

5. Data: 2002-06-18 08:50:51

Od: Artur Makowski <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

fafik wrote:

>nie, tylko czy uzywanie ich moze miec przykre nastepstwa w czasie ciazy

Nadal nie dostalem precyzyjnej odpowiedzi. Czy dobrze rozumiem, ze
pytasz o nastepstwa w przyszlosci, kiedy kobieta przerwie stosowanie
tabletek aby zajsc w planowana ciaze?

6. Data: 2002-06-18 10:23:48

Od: "K.Z." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm male pytanie, poco sie bierze tabletki antykoncepcyjne podczas ciazy
> [...]

I tu błąd: "Środki antykoncepcyjne" wiec nie mówi tu koniecznie o
tabletkach, widać tylko takie metody znacie. A wkładka domaciczna???
Tak, teoretycznie gdy kobieta zajdzie w ciąże i ma włożoną wkładke może
poronić. Dlatego trzeba mieć czuja i jak tylko by coś wskazywało na ciąże to
wyjąć.

7. Data: 2002-06-18 12:08:32

Od: "Ewa" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K.Z." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Tak, teoretycznie gdy kobieta zajdzie w ciąże i ma włożoną wkładke może
> poronić. Dlatego trzeba mieć czuja i jak tylko by coś wskazywało na ciąże
> wyjąć.
> Pozdrawiam

Przy wkładce wzrasta prawdopodobieństwo ciąży pozamacicznej.

8. Data: 2002-06-18 14:32:07

Od: "madzia" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fafik" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> Słyszałem że branie środków natykoncepcyjnych przez kobiete moze miec
> negatywny wplyw na ciaze, moze to byc nawet poronienie.
>
> Czy jest udowodnione?
Zastanawia mnie jedno, że jeszcze nikt z tej grupy nie zapytał złośliwie
"czy aby to Pan nie chce przeprowadzić jakiejś nielegalnej aborcji"?
No właśnie - chce Pan? ;-)

opryszczka
Ile płacą na zwolnieniu?
samochody
jak rozwiązać nastęujące zadania? zbiór pazdro-stężenia
Toksoplamoza a ciąża