stara matura [jak wygląda]

1. Data: 2004-10-07 11:25:34

Temat: stara matura [jak wygląda]
Od: "cOOba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak już tutaj chyba wspominałem - w tym roku [po 8 latach od ukończenia
liceum] zamierzam podchodzić do egz.dojrzałości
Po wczorajszej wizycie w swoim macierzystym liceum dowiedziałem się, że
obowiązuje jeszcze stara matura.
W związku z tym, oraz faktem, że jakoś w sieci nie udało mi się nic znaleść
(źle szukałem ???) dlatego byłbym bardzo wdzięczny, gdyby
ktoś z zebranych tutaj grupowiczów zechciał streścić, albo rzucić jakimś
linkiem - jak wygląda dokładnie, krok po kroku stara matura ?
Wiem, że to pytanie banalne, bo do tej pory obowiązywała, ale nie
interesowałem się tym tematem i stąd prośba o objaśnienie.

Za każdą pomoc TIA
Pozdr.
cOOba

2. Data: 2004-10-07 11:36:38

Temat: Re: stara matura [jak wygląda]
Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10/07/2004 01:25 PM, Użytkownik cOOba napisał:
> [...]
> linkiem - jak wygląda dokładnie, krok po kroku stara matura ?
> Wiem, że to pytanie banalne, bo do tej pory obowiązywała, ale nie

Musisz zdac pisemnie polski i dodatkowy przedmiot (mat, hist, fiz, biol,
geo i jeszcze pewnie kilka innych do wyboru), a potem ustnie polski,
znow ten sam dodatkowy przedmiot i jezyk obcy jaki miales w szkole

--
pozdrawiam, |<ońrad://Karpieszu>| ++ http://www.VivaMozilla.civ.pl

3. Data: 2004-10-07 12:30:30

Od: "cOOba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"|<onrad" <b...@b...tren.dy>

> Musisz zdac pisemnie polski i dodatkowy przedmiot (mat, hist, fiz, biol,
> geo i jeszcze pewnie kilka innych do wyboru), a potem ustnie polski, znow
> ten sam dodatkowy przedmiot i jezyk obcy jaki miales w szkole

Dzięki serdeczne za już okazaną pomoc.
BTW: Jeszcze jedno pytanie: Gdzie mogę znaleść pełną listę tych dodatkowych
przedmiotów ?
Poza tym: Czy jeśli w szkole miałem soviet, a nie miałem z nim kontaktu
przez wspomniane 8 lat i obawiam się, że miałbym nie małe problemy, a dobrze
znam angielski, choć nie miałem go w szkole to mógłbym go zdawać czy też
zależałoby to od decyzji dyrekcji (a może wogóle nie ma takowej możliwości)
?

Pozdrawiam
cOOba

egzamin na egzaminatora z informatyki