staż

1. Data: 2002-04-04 06:25:36

Temat: staż
Od: "DanielR" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę do wszystkich stażystów: jakie są stawki, zależnie od miejsca
apteki, jej wielkości itp. W Lublinie, gdzie staram się o staż, słyszałam,
że więcej niż najniższą krajową nie można wynegocjować. Jak jest w innych
regionach Polski?Z góry dzięki za odpowiedzi!
Asias

2. Data: 2002-04-04 06:31:17

Temat: Re: staż
Od: "DanielR" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PS Zapomniałam dodać, że piszę z konta męża
Pozdrawiam wszystkich
Asias

3. Data: 2002-04-04 16:34:19

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że więcej niż najniższą krajową nie można wynegocjować. Jak jest w innych
> regionach Polski?Z góry dzięki za odpowiedzi!

to zalezy przede wszystkim od regionu polski - wilkosc apteki ma drugorzedne
znaczenie, raczej wlasciciel/kierownik wieksze...
z tego co wiem to na slasku jest podobnie, natomiast w Tarnowie (malopolska)
moze liczyc na ok 1200-1500,-
wszystko zalezy generalnie od wysycenia rynku farmaceutami/tkami

powodzenia na stażu !!

adam
(mąż farmaceutki :))

Farmaceutyczny\AM
Detox
isoprinosine
Tlumacze teksty angielskie na j.polski o tematyce medycznej
NOWE KSIĄŻKI MEDYCZNE