staz apteczny

1. Data: 2004-11-18 01:59:58

Temat: staz apteczny
Od: "monika " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Zwracam sie z pytaniem do Was bo juz stracilam cierpliwosc do pracownikow
izb aptekarskich, ktorzy ciagle odsylaja mnie bez odpowiedzi.
Moje pytanie dotyczy odbywania stazu przez osoby ktore obronily prace
magisterska przed rokiem 2004.
Tytul magistra otrzymalam w 2002 roku, ale nie odbywalam stazu. Od jesieni
2002 pracuje w aptece w USA na stanowisku farmakologa.
Nie wiem jak wedlug nowych zasad wyglada sprawa mojego stazu.Czy mam odbywac
rok stazu jak to bylo kiedys, czy wyglada to juz inaczej.Niestety nikt w
Izbie Aptekarskiej do ktorej dzwonilam nie byl w stanie odpowiedziec na moje
pytania."Prosze czekac, a kiedys sie wyjasni" to slyszalam najczesciej.
Prosze o pomoc i dziekuje za odpowiedz.

2. Data: 2004-11-18 18:15:46

Temat: Re: staz apteczny
Od: n...@p...fm (Nostrzyk) szukaj wiadomości tego autora

Jezu, dziewczyno ! Moge sie z Tobą zamienić ? Ja jade do USA a Ty
przyjezdzasz na moje miejsce na bezplatny staz.

Monika! Tu nie ma do czego wracac. Dziekuj Bogu ze nie jestes w tym chorym
kraju!

http://www.gazeta.pl/usenet/

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

3. Data: 2004-11-18 19:31:47

Od: "monika jach-slowinska" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze i chora ta nasza Polska, ale i Ameryczka cudem nie jest. Nie chcialabym
po prostu mostow za soba palic i machnac reka na swoje studia i mozliwosc
pracy w przyszlosci w Polsce. Nigdy nie wiadomo gdzie przyjdzie nam zyc i
pracowac.
A zeby pobrudzic troche ten kolorowy obrazek Ameryczki to Ci powiem ze
pracuje jako wolontariusz wiec tez jakby darmowy staz.

4. Data: 2004-11-19 18:42:26

Od: Luca <l...@p...onet1.pl> szukaj wiadomości tego autora

monika jach-slowinska wrote:
> [...]
> A zeby pobrudzic troche ten kolorowy obrazek Ameryczki to Ci powiem ze
> pracuje jako wolontariusz wiec tez jakby darmowy staz.

My szybko gonimy USA, bo u nas wprowadzili to przymusowo :D

Pozdr
Luca

5. Data: 2004-11-19 23:10:51

Od: IRenka <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cóż w chwili obecnej właściwie to w takiej sytuacji prawo wykonywana
zawodu powinnaś otrzymać w każdej chwili.

Pytanie do farmaceutów
Farmacja - uzyskanie dyplomu a staz
Halooo Banach
seroxat