stmatologia-

1. Data: 2000-08-13 21:27:29

Temat: stmatologia-
Od: "Mat" <m...@i...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie: czy jest jakaś maść na próchnicę, jakiś krem, albo coś w tym
rodzaju, aby obejść się bez borowania. Bo gdziesz słyszałem, że coś takiego
jest, ale czy jest dostępne już w Polsce. O odpowiedzi proszę na priva...
m...@i...prv.pl

Maciek
www.icom.prv.pl

2. Data: 2000-08-14 10:45:59

Temat: Re: stmatologia-
Od: "Przemysław Sługocki" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mat" <m...@i...prv.pl> wrote in message news:3996fa46@news.vogel.pl...
> Mam pytanie: czy jest jakaś maść na próchnicę, jakiś krem, albo coś w tym
> rodzaju, aby obejść się bez borowania.

To się nazywa pasta do zębów, i nie jest zamiast tylko zanim.

> Bo gdziesz słyszałem, że coś takiego
> jest, ale czy jest dostępne już w Polsce.

W aptekach, sklepach spożywczych, kioskach z gazetami, super marketach, mini
marketach, na dworcach PKP i PKS, etc. Jest wszakże jeden warunek
niezbędny - należy jej używać.

Przemysław Sługocki
s...@p...pl

3. Data: 2000-08-14 20:56:35

Od: m...@p...onet.pl (Miłosz Mikołajski) szukaj wiadomości tego autora

Jest cos takiego, ale jak powiedziala mi znajoma dentystka (uczciwie) nadaje
sie tylko do malych ubytkow. Najpierw nanosi sie zel rozpuszczajacy
uszkodzone tkanki zeba, potem wydrapuje sie, albo w inny sposob usuwa to co
zostalo (nie wiem dokladnie - nie jestem stomatologiem). Nastepnie mozna juz
wypelniac. A teraz koszty (z lutego br.) - nalozenie zelu, przygotowanie do
wypelnienia - 90zl, wypelnienie ubytku - okolo 60zl. Pozdrawiam Milosz M

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Miłosz Mikołajski
KRAKÓW
m...@p...onet.pl
m...@g...pl

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

stomatologia
"skurcz pisarski" !!!
Nr telefonu
Wózek , chodzik odsprzedam (Częstochowa)
stomatologia