strasznie suche nogi - pomocy

1. Data: 2003-02-17 10:14:06

Temat: strasznie suche nogi - pomocy
Od: "{ Magda }" <mw@nospam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
mam problem z nogami od kostek do kolan
- są bardzo suche - po przejechaniu ręką zostaje biały ślad na skórze.

poradźcie co stosować (płyn do kąpieli, balsam) ??

Plizzzzz

{ Magda }

1. Data: 2003-02-17 10:15:01

Temat: Re: strasznie suche nogi - pomocy
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - są bardzo suche - po przejechaniu ręką zostaje biały ślad na skórze.
>
> poradźcie co stosować (płyn do kąpieli, balsam) ??

ja stosuje balsam nawilzajacy, a co pare dni oliwke johnson's baby aloesowa.
nogi gladziutkie po niej sa ! aha, najlepsze fekty dale oliwka, gdy sie ja
stosuje na mokre nogi (nie wycieraj recznikiem po kapieli !)

maja

1. Data: 2003-02-17 10:23:30

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vichy Lipidiose 2
delikatny piling
zero mydła

1. Data: 2003-02-17 14:45:29

Od: "Babarosia" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć
> mam problem z nogami od kostek do kolan
> - są bardzo suche - po przejechaniu ręką zostaje biały ślad na skórze.
>
> poradźcie co stosować (płyn do kąpieli, balsam) ??

byc moze Twoja skora, ma sklonnosc do atopii...
miałam podobny problem, w koncu wyladowalam u dermatologa,
od tej pory kupuje balsamy lub mleczka w aptekach przeznaczone jedynie do
skory alergicznej (atopowej)
zaznaczam jednak, ze nie jest to tania impreza... :/
no, ale coz....klopoty z sucha skora zniknely :)

pozdrawiam
agatka

1. Data: 2003-02-17 17:15:57

Od: clodine <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

najtanszy balsam + vitamina E w plynie - wlac, wymieszac, smarowac rano
i wieczorem. u mnie problem znikl dopiero po prawie 3 tygodniach takiej
kuracji ale skora teraz jest niesamowicie milusia w dotyku. nie polecam
oliwki - u mnie po jej stosowaniu problem sie jeszcze bardziej nasilil.

clodine

1. Data: 2003-02-17 17:30:48

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"{ Magda }" <mw@nospam_police.pl> wrote in message
> Cześć
> mam problem z nogami od kostek do kolan
> - są bardzo suche - po przejechaniu ręką zostaje biały ślad na skórze.
>
> poradźcie co stosować (płyn do kąpieli, balsam) ??

Każde nawilżanie i natłuszczanie trochę poprawi sytuację. Ja w zimie stosuję
jeszcze inną sztuczkę. Lejąc wodę do wanny na kąpiel, dolewam oliwki dla
dzieci Bambino (zwyczajnej, nie żadnej do kąpieli). Nie umiem powiedzieć
ile - taką solidną szprycę przez długość wanny. Trzeba tylko siknąć tę
oliwkę zaraz po zatkaniu korka, a nie, kiedy wanna już jest pełna - żeby
kropelki się dobrze rozbiły. Oczywiście wtedy kąpiel z pianką już odpada.
Używałam różnych specjalnych olejków do kąpieli (np. Fenjal), ale przy
codziennych kąpielach za drogo to wychodzi. Efekt ten sam - jedyne czego
barkuje to zapach. Ostatnio Nivea wypuściła kremowe płyny do kąpieli, ale
szczerze mówić, nie czuję się po nich 'nawilżona' - oddałam dziecku, robi z
nich pianę pod sufit i jest zachwycone, a ja po raz kolejny wróciłam do
swojej oliwki:)
Anka

1. Data: 2003-02-19 10:39:05

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

maja wrote:

> ja stosuje balsam nawilzajacy, a co pare dni oliwke johnson's baby aloesowa.
> nogi gladziutkie po niej sa ! aha, najlepsze fekty dale oliwka, gdy sie ja
> stosuje na mokre nogi (nie wycieraj recznikiem po kapieli !)

Nie tylko na nogi - na "całego człowieka" :-) I jeszcze masaż szczotką
z kołkami. Dopiero potem się wycieram.

Krycha

1. Data: 2003-02-19 11:42:58

Od: "@nula" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie dermatolog zakazał używania oliwek bo nawilżają tylko naskórek tuszując
prawdziwy problem. Miałam kupić i używać kosmetyki tylko firmy La Roche
Posay - są pierońsko drogie ale się sprawdzają. Ja kupiłam mydło w płynie i
nim się smaruję - trochę śmiesznie to brzmi ale tak kazała lekarka. Po dwóch
dniach była duża poprawa więc danal to stosuję. Duża tubka kosztuje ok 40 zł
i jest bardzo wydajna. Oczywwiście można kupić krem nawilżający ale jak ja
byłam w aptece to akurat tego nie było.
POLECAM

@nia z Poznania

YR - mozna przez internet ?