strawberynet.com

1. Data: 2004-10-05 12:36:55

Temat: strawberynet.com
Od: "s...@a...pl" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poniewaz widzialam, ze pare osob zamawialo produkty na tej stronie, to
chcialabym uzyskac jedna informacje. Przy kazdym produkcie widnieje cena
np w dolarach i dodatkowo mozna ustawic sobie cene w polskich zlotych.
Jest jeden problem (tu podaje przyklad) Chanel chance 50 ml kosztuje 50$
natomiast cena w PLN to 207 zl. Wychodzi na to ze przeliczaja po kursie
4,14? Czy moze rekompensuja sobie darmowa wysyke do kazdego miejsca na
swiecie?
Moze wypowie sie ktos kto tam zamawial? czy rachunek wyosil cene
dokladnie taka jak w polskich zl? Czy tez cene w dolarach przeliczona po
aktualnym kursie - bo tylko tak jest wg mnie ucziwie.

Agnieszka

1. Data: 2004-10-05 12:45:25

Temat: Re: strawberynet.com
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <s...@a...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> natomiast cena w PLN to 207 zl. Wychodzi na to ze przeliczaja po kursie
> 4,14? Czy moze rekompensuja sobie darmowa wysyke do kazdego miejsca na

Wprawdzie jeszcze tam nie zamawialam, ale doczytalam, ze ceny np. w
zlotówkach sa tylko orientacyjne. I tak kasuja Cie w podstawowych walutach
($, eur, funt i cos tam jeszcze - do wyboru). A kurs do cen orientacyjnych
pewnie biora jakis lokalny czyli z Honkongu. Nie co na niego patrzec.

Ustaw sobie wyswietlanie cen w takiej walucie, w jakiej jest rozliczana
Twoja karta platnicza ($ lub euro). Na stronie www swojego banku dowiesz sie
po jakim kursie sprzedaje on te walute w dniu zlozenia zamówienia. Mnozysz
cene razy ten kurs i w ten sposób bedziesz widziec dokladnie, ile Cie dany
kosmetyk bedzie kosztowal.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-10-05 14:07:18

Od: "Asienka P" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> natomiast cena w PLN to 207 zl. Wychodzi na to ze przeliczaja po kursie
> 4,14? Czy moze rekompensuja sobie darmowa wysyke do kazdego miejsca na

Przeciez to bank Ci przelicza, a nie sklep, placisz w dolarach, wiec lepiej
sprawdz sredni kurs dolara w swoim banku.

Asienka P.

1. Data: 2004-10-05 14:17:36

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asienka P" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przeciez to bank Ci przelicza, a nie sklep, placisz w dolarach, wiec
lepiej
> sprawdz sredni kurs dolara w swoim banku.

Niekoniecznie w dolarach.
Np. mBankowa e-karta jest już od niedawna rozliczna w euro, a nie w $. W tym
przypadku podczas składania zamówienia należy zaznaczyć, że chcemy być
"skasowni" w euro.
Zaznaczenie $ narazi zamawiającego na wieksze koszty związane z
przewalutowaniem transakcji.

1. Data: 2004-10-05 19:59:50

Od: "Asienka P" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

> Niekoniecznie w dolarach.
> Np. mBankowa e-karta jest już od niedawna rozliczna w euro, a nie w $.

Pewnie tak jest, skoro użytkujesz, ale koleżanka pytała o złotówki i dolary

Asieńka P.

zmiana
gabinet kosmetyczny wieczorem?
okres po pigułch
depilacja pastą cukrową - Katowice - gdzie?
krem wybielajacy przebrawienia