street one

1. Data: 2005-07-06 16:45:20

Temat: street one
Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to temat na właściwą grupę ale będąc na wakacjach w Słoweni
mierzyłam super spodnie tej firmy i załuje, że ich nie kupiłam. A nie wiem
gdzie są i czy są tej firmy ciuchy w Polsce. Google milczą. Acha jestem z
Wrocławia.

Aneta z chętką na spodnie

1. Data: 2005-07-07 00:17:57

Temat: Re: street one
Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anet" <a...@a...pl> wrote in message
> [...]
> gdzie są i czy są tej firmy ciuchy w Polsce. Google milczą. Acha jestem z

Firmy niestety nie znam, ale milo, ze ludzie wyjezdzaja do Slowenii na
wakacje, to taki niedoceniany przez turystow kraj.

W jakim sklepie mierzylas te gatki?

s_s, co to ma chlopa jugola slowenskiego wlasnie :-)

1. Data: 2005-07-07 09:01:32

Od: " Zora" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdaje się, że firma ma niezłe produkty. Mam sweterek bawełniany z drugiej ręki
i bluzę z kapturkiem. Tę bluzę to we Warszawie w sklepiku "butik", czy "butik
jeans", takie różowe sklepiki Landzie i KDT. We Wrocławiu to nie wiem, choc
mam bliżej.
Muszę przyznać, że obydwie sztuki są nie do zdarcia, mimo przemijającego czasu
i prania w zdecydowanie wyższej temperaturze niż zalecana, nic nie tracą na
swojej urodzie, czego nie mogę powiedzieć np o nabytkach z Carry czy Top
Secret, które na pierwszy rzut oka wydają się być wyrobami tej samej klasy, a
niestety zaprzysięgłam sobie, że nigdy więcej.
Pozdrawiam i dołączam się do zapytania gdzie ten Street One.

1. Data: 2005-07-07 09:10:24

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet wrote:
> [...]
> Słoweni mierzyłam super spodnie tej firmy i załuje, że ich nie
> kupiłam. A nie wiem gdzie są i czy są tej firmy ciuchy w Polsce.

W Rzeszowie byl ich sklep firmowy [chyba nadal jest]. Mialam ich body ktore
bylo wrecz torturowane i bardzo dlugo sie trzymalo [i pewnie nadal sie
trzyma ale nie wiem gdzie]. Ich ubrania widzialam w Rzeszowie w MissPaco
[czy pisze sie przez K?] i chyba w dyskoncie odziezowym. Jak bede w okolicy
rzeszowskiego StreetOne to zagladne i zapytam o siec sklepow.

Zazula

1. Data: 2005-07-07 09:49:04

Od: " Zora" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tenże butik wygoglowałam we wrocławiu na Komandorskiej 66/arena/
http://www.butik.sklep.pl/index-1.htm
, możesz przy okazji zapytać, bo mam wrażenie, że wyroby street one poprostu
bywają w sklepach odzieżowych.

1. Data: 2005-07-07 12:04:57

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zora wrote:
> Zdaje się, że firma ma niezłe produkty.

I owszem, cenowo przystepne, dobre jakosciowo i ogolnie fajne - mam
calkiem sporo ciuchow od nich :-) W Niemczech dostepne sa praktycznie
wszedzie, jesli ktos jedzie, to warto sie blizej przyjrzec.

D.

1. Data: 2005-07-09 08:05:02

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "svenja_svensson" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Firmy niestety nie znam, ale milo, ze ludzie wyjezdzaja do Slowenii na
> wakacje, to taki niedoceniany przez turystow kraj.

Ludzie wyjeżdżają do Słowenii co roku i jadą za tydzień :-)

Aga

1. Data: 2005-07-09 23:13:35

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Baranska" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> Ludzie wyjeżdżają do Słowenii co roku i jadą za tydzień :-)

Super, pozdrawiam z Mojstrany :)

s_s

1. Data: 2005-07-10 17:47:42

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Super, pozdrawiam z Mojstrany :)

Ja Cię za tydzień pozdrowię z Lijaka - to górka, nie miejscowość :-)

Aga

Deltron do usuwania makijazu?
naczynka na policzkach
Chwalę - alessandro
Pomocy
gdzie kupowac perfumy? GC? douglas? marionnaund?