strona o MM

1. Data: 2004-04-15 22:29:30

Temat: strona o MM
Od: "Joanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

surfujac, znalazlam fajne strone o MM...moze komus przydadza sie informacje
na niej zawarte.
http://republika.pl/metodam/index.html

pozdrawiam,
Joanna

2. Data: 2004-04-15 23:47:26

Temat: Re: strona o MM
Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> witam,
>
> surfujac, znalazlam fajne strone o MM...moze komus przydadza sie
informacje
> na niej zawarte.
> http://republika.pl/metodam/index.html

Szczerze mowiac to dowiedzialem sie czegos nowego
"Nadmierna ilośc insuliny zostaje wykorzystana również do przetworzenia
obecnego w pożywieniu tłuszczu na zapasy tłuszczowe."
hmm.....
maf

3. Data: 2004-04-16 06:29:38

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

MarekF w wiadomości news:c5n76h$5s9$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> Szczerze mowiac to dowiedzialem sie czegos nowego
> "Nadmierna ilośc insuliny zostaje wykorzystana również do
> przetworzenia obecnego w pożywieniu tłuszczu na zapasy tłuszczowe."

Nie wiedziales, ze rola insuliny nie ogranicza sie do metabolizmu
weglowodanow?

4. Data: 2004-04-16 07:18:33

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał w wiadomości news:c5nueu$l26$1@inews.gazeta.pl...

> Nie wiedziales, ze rola insuliny nie ogranicza sie do metabolizmu
> weglowodanow?

Hmm a co jeszcze metabolizuje ??? bo jezeli chodzi o tluszcze to obecność
insuliny hamuje ich spalanie , ale żeby z tłuszczu w tłuszcz insulina
pozwalała je zamieniać to no no , musisz nas oświecić ;)))))

Slawek
P.S.
może takze do syntezy innych hormonów jest potrzebna insulina ??a nie do
przelewania tłuszczy w tłuszcze ;))))))

5. Data: 2004-04-16 07:38:27

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm a co jeszcze metabolizuje ??? bo jezeli chodzi o tluszcze to obecność
> insuliny hamuje ich spalanie , ale żeby z tłuszczu w tłuszcz insulina
> pozwalała je zamieniać to no no , musisz nas oświecić ;)))))

widzę ,ze twoja wiedza pochodzi tylko z jednego źródła:

http://mlodziez.optymalni.one.pl/?strona=artykuly&ac
tion=pokaz_artykul&nr=39

a to jest trochę mało.tu masz jeszcze inne źródło

http://www.resmedica.pl/zdart9996.html

poczytaj sobie o wpływie insuliny na przemianę tłuszczów i białek

miłej lektury.

czytaj ze zrozumieniem !!!

6. Data: 2004-04-16 11:28:26

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek w wiadomości news:c5o2dt$8kq$1@news.onet.pl pisze:

> [...]

Widzisz Slawku, cale zycie przed Toba, by sie czegos nowego nauczyc.

> http://www.resmedica.pl/zdart9996.html
>

> poczytaj sobie o wpływie insuliny na przemianę tłuszczów i białek

Wiesz, ten tekst jest nieautoryzowany, nie ma w podpisie kropki, wiec raczej
kiepski jest ;) Ale Slawek moze kupic/wypozyczyc dowolny podrecznik
biochemii, w ktorym szczegolowo opisane sa funkcje i mechanizmy dzialania
insuliny. Widocznie jednak wygodniej mu rozpisywac sie na tematy, o ktorych
ma blade pojecie, niz ruszyc cztery litery do ksiegarni lub biblioteki.

7. Data: 2004-04-16 19:47:56

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> poczytaj sobie o wpływie insuliny na przemianę tłuszczów i białek

jasiu jeśli nie wiesz o co chodzi to siem nie odzywaj ;) bo wychodzisz na
ciemnegojanka ;))))))to co mi podałeś dotyczyło syntezy tłuszczów

Slawek

Slawek

8. Data: 2004-04-16 19:49:54

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:c5ofv6$4fc$1@inews.gazeta.pl...

Marcinku nie jesteśmy na twoich zajęciach ;) żebyś mi zadawał prace domową
;)))))) jeśli cos wiesz o tym jak z tłuszczów robi się tłuszcze przy pomocy
insuliny to zwyczajnie napisz :)))))))

Slawek

9. Data: 2004-04-17 05:44:21

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 16 Apr 2004 00:29:30 +0200, na pl.misc.dieta, Joanna napisał(a):

> surfujac, znalazlam fajne strone o MM...moze komus przydadza sie informacje
> na niej zawarte.
> http://republika.pl/metodam/index.html

Dzięki :) Wreszcie ktoś zadał sobie trud, żeby uporządkować produkty wg
wartości IG.

--
Eva Sheers

10. Data: 2004-04-17 10:22:58

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ktorych
> ma blade pojecie, niz ruszyc cztery litery do ksiegarni lub biblioteki.

odsyłanie do podręcznika biochemii to jest zbytnie i nieuzasadnione
podnoszenie poprzeczki dla Sławka,dla niego wystarczające są artykuły z
prasy kobiecej ,a i tak nie wszystko rozumie

witam i pytam :)
Sok marchwiowy
przepraszam
Co jest grane?