65 dzien na Atkinsie

1. Data: 2004-04-15 13:59:53

Temat: 65 dzien na Atkinsie
Od: "Niedzwiedz" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

HaHa to juz 65 dzien diaty i rezultat ze 128 kg na 110 kg :)
w swieta nawet nie dotknełem ciasta hehe .
Wciaz walcze z piciem piwa (kipsko pic same wino bo głowa boli na drugi
dzien mocniej niz po piwku)
acha pozegnałem nałóg palenia ciekawy jestem jak wolno bede tracił kilogramy
zostalao jeszcze 18 kg (czyli połmetek) ale nie pragne słodyczy i chleba ale
brak mi mleka :( jogurcika, maslaneczki :(

--
Niedzwiedz.
( )','' ,' ( ) VT250 - 83 - Piękna była

2. Data: 2004-04-17 18:28:02

Temat: Re: 65 dzien na Atkinsie
Od: Flowerka <f...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 15 Apr 2004 15:59:53 +0200, na pl.misc.dieta, Niedzwiedz napisał(a):

> [...]
> zostalao jeszcze 18 kg (czyli połmetek) ale nie pragne słodyczy i chleba ale
> brak mi mleka :( jogurcika, maslaneczki :(

jednym słowem imponujący wynik :-) gratuluje!!

Spotkanie II w Szczecinie.
ONET.PL ???
PROSZĘ O POMOC. PRZECZYTAJCIE I DORADŹCIE
bzdura!
petitki