strona z zapachami podzielonymi grupowo?

1. Data: 2003-02-11 22:05:50

Temat: strona z zapachami podzielonymi grupowo?
Od: "Agutek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

I mam pytanie: czy/gdzie w internecie jest strona z perfumami (zapachami)
podzielonymi grupowo np. na zapachy zielone czy kwiatowe... I nie chodzi mi
o pojedyncze przykłady, tylko wszystkie dostępne na rynku. Najlepiej gdyby
jeszcze był tam rodzaj testu tzn. "jeżeli lubisz to i to, to powinno ci
spodobać się to i tamto..."

Pytam dlatego, że stanęłam przed zakupem perfum na wiosnę. W perfumerii mogę
"wywąchać" najwyżej kilka, a nie bywam tam codziennie :) Szukam zapachu
zielonego-trawiastego, ciupeńkę zmysłowego, nie słodko-kwiatowego.
Wpadło mi "w nos" Aqua Allegoria Herba fresca Guerlaina, ale nie jestem
pewna czy to to... Chciałabym pójść do perfumerii już z konkretnymi
typami... Może coś poradzicie?

PS. Kenzo białe mnie mdli, niestety :(
Agutek

1. Data: 2003-02-12 08:37:53

Temat: Re: strona z zapachami podzielonymi grupowo?
Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agutek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wpadło mi "w nos" Aqua Allegoria Herba fresca Guerlaina, ale nie jestem
> pewna czy to to... Chciałabym pójść do perfumerii już z konkretnymi

Witam
Wlasnie zajrzalam na www.esentia.pl i tam jest podzial. Obejrz - moze o to
chodzilo.

1. Data: 2003-02-12 08:40:11

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(zapachami)
> podzielonymi grupowo np. na zapachy zielone czy kwiatowe...

esentia.pl

Kaska

1. Data: 2003-02-12 09:50:56

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agutek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> typami... Może coś poradzicie?
>
> PS. Kenzo białe mnie mdli, niestety :(

Hmm, strony niestety nie znam, ale moze na www.strawberry.net jest taki
podzial.
Co do wody, to probowalas Parfum d'ete Kenzo (flakon w ksztalcie liscia)? -
jak uwielbiam nawiosne i lato.

mag.

1. Data: 2003-02-12 14:14:11

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agutek" <k...@t...pl> wrote in message
> [...]
> jeszcze był tam rodzaj testu tzn. "jeżeli lubisz to i to, to powinno ci

Tutaj sa dosc ciekawe informacje:
http://www.perfumy.ramtel.pl

Adrianna

1. Data: 2003-02-12 14:32:08

Od: CanoE <c...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Witam
>Wlasnie zajrzalam na www.esentia.pl i tam jest podzial. Obejrz - moze o to
>chodzilo.

heh co ciekawe Dune jest na tej stronie zaliczony do zapachow
ozonowych....
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=22323&ses
sion=dd3cc7bd7e00875c
dla mnie to orientalno-kwiatowy zapach ....

a Truth Calvin Klein zaliczone do aldehydowych - hmmm
moim zdaniem takie podzialy sa wzgledne..
bo czy zapach zielony rozni sie tak bardzo od cytrusowego??

i co to sa te meskie fougere??

CanoE

1. Data: 2003-02-17 21:24:38

Od: Manna <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wejdź na stonę www.sephora.com - tam w zakładce "fragrance" znajdziesz
wyszukiwarkę. Wydaje mi się, że kiedyś oprócz podziału na zapachy kwiatowe,
orientalne itp. można było szukać również wg wyczuwalych nut np malina,
konwalie, czekolada -teraz nie porafię tego odszukać.

Po kolejnym spotkaniu w Krakowie...
czym wybielić zeby
chcialabym zobaczyc jak wygladalabym jako blondynka
Rozstępy
okularki do solarium?