subtelne podróby ;)) (na allegro)

1. Data: 2006-03-24 07:21:00

Temat: Re: subtelne podróby ;)) (na allegro)
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek"

>nie rozumiem

to ja nie rozumiem :).

pytałam się wczesniej, z jakiego powodu nie kupujesz na allegro.
czy tylko dlatego, ze sa tam podroby?
Jest tez przeciez cala masa innych produktow, ktore podrobami nie sa, i
nawet malo wprawne oko je odroznic od bubli.

pzd.

--
Margaret

1. Data: 2006-03-24 07:24:33

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Jest tez przeciez cala masa innych produktow, ktore podrobami nie sa, i
> nawet malo wprawne oko je odroznic od bubli.

Hm, nie wycięłaś całości i zrozumiałam, że pytasz z jakiego powodu zgłaszam,
co mnie zdziwiło :)

Nie kupuję, bo moje potrzeby kosmetyczne spełnia truskawa tudzież
znajomi/wyjazdy do Niemiec/Francji i mama latająca bardzo często (lotniska).
Nie chcę się stresować, kombinować, szukać czy taki produkt istnieje i czy
tak właśnie wygląda. Kiedyś próbowałam, nie nadaję się. A doprowadziło to
tylko do tego, że nawet jak mi paczka z Truskawy przyjdzie, to oglądam
produkt na 10 stronę :)

Agata

1. Data: 2006-03-27 12:03:48

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulina" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> po czym poznajesz, ze to podroby?

http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=4685240&type
=fb_recvd_neg

negi juz sa, neutral tez, a ludzie dalej kupuja.

--
Margaret

jakosc perfum
solarium w okolicach kina Kijów w Krakowie
Farouk Silk
Porażka - L'Oreal Infallible
xxxx