suche łuszczące plamki po nivea visage..

1. Data: 2006-03-15 16:40:33

Temat: suche łuszczące plamki po nivea visage..
Od: "kkk" <b...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

używam od jakiś 3-4 tyg nivea visage odżywczy krem nawilżający na dzień

po posmarowaniu czuję, że skóra nie jest dobrze nawilżona, jest miękka
ale ciągle mam uczucie, że jest ściągnięta
poza tym strasznie się wałkuje...i jakieś suche plamki łuszczące mi się
pojawiły

co to może być ?
pora na zmianę kremu ?
pozdr.

1. Data: 2006-03-15 17:20:22

Temat: Re: suche łuszczące plamki po nivea visage..
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

kkk wrote:
> [...]
> ale ciągle mam uczucie, że jest ściągnięta
> poza tym strasznie się wałkuje...i jakieś suche plamki łuszczące mi

Chyba tak. Mi sie dokladnie to samo robilo z Ziaja seria jogurtowa, pisalam
o tym 2006-03-06. Kupilam Garnier Podstawa Pielegnacji - odzywczy krem
nawilzajacy, tonik, mleczko do demakijazu. Wszystko do cery suchej i
wrazliwej. I od razu stan skory poprawil sie i jestem bardzo zadowolona.
Z Nivea bardzo sobie chwale krem Nivea Soft, nic po nim sie nie dzialo,
nawilzal ale oczywiscie mnie kusi ekperymentowac i kupowac cos innego :)

Zazula

makijaż
perfumy... meskie ;)
Pytanie - smarowanie