sukienka koktajlowa - gdzie w W-wie?

1. Data: 2005-08-23 19:49:45

Temat: sukienka koktajlowa - gdzie w W-wie?
Od: "paskuda" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomóżcie ...

Mam niedługo uroczystość. Wymarzyłam sobie krótką, obcisłą, czerwona sukienkę
(może być też z marynarka).
Gdzie mam ją znależć w W-wie? I nie wydac majątku?
Albo cos innego fajnego nie-wieczorowego ...

Byłam w Centrum Mody i w Maximusie - kicha bo wszystko z gorsetami i mocno
wizytowe ;-(

Będe wdzięczna za pomoc

Pozdrawiam
paskuda

1. Data: 2005-08-24 06:04:21

Temat: Re: sukienka koktajlowa - gdzie w W-wie?
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/23/2005 9:49 PM,Użytkownik paskuda usiadł wygodnie i napisał:

> Byłam w Centrum Mody i w Maximusie - kicha bo wszystko z gorsetami i mocno
> wizytowe ;-(

Ja niestety nie pomogę, ale wątek mnie zainteresował i pozwolę sobie
wcisnąć się tutaj z pytaniem. Czym się różni sukienka koktajlowa od
wizytowej? Kiedy wkłada się jedną, a kiedy drugą? I jakie cechy ta
koktajlowa mieć powinna, jest jakiś kanon? Jestem bardzo ciekawa, niech
mnie ktoś oświeci :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-24 07:28:34

Od: "iwonsien" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paskuda" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Byłam w Centrum Mody i w Maximusie
A gdzie to jest? I co to jest? :-)
Jakieś fajne sklepy?

Iwona

1. Data: 2005-08-24 08:40:46

Od: "gogi" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)

Z tego co sie orientuje to sukienka koktajlowa jest sukienka wizytowa i
najczesciej jest to krotka sukienka ( ale nie mini: ) ) i w jasniejszych
kolorach , czasami wzorzysta. Dla panow strojemi wizytowym jest ciemny
garnitur.
Natomiast stroj wieczorowy to : dla panow frak ewentualnie smoking a dla pan
dluga wieczorowa suknia.Czyli zasady z gory juz mowia ze jak wieczorowa to
dluga...:)
Tylko tyle pamietam z wykladow mam nadzieje ze to sie przyda.

pozdrawiam
Asia

1. Data: 2005-08-24 09:56:12

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gogi" <g...@N...pl> napisał w wiadomości
> najczesciej jest to krotka sukienka ( ale nie mini: ) ) i w jasniejszych
> kolorach , czasami wzorzysta. Dla panow strojemi wizytowym jest ciemny
> garnitur.

Z tego co pamietam z "Pretty Woman" :)
to Julia Roberts szukala koktajlowej i nijak ona jasna nie byla. Napewno
byla przed kolana i koronkowa albo czarna albo czerwona.

m.

1. Data: 2005-08-24 11:50:18

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/24/2005 11:56 AM,Użytkownik magia usiadł wygodnie i napisał:

> Z tego co pamietam z "Pretty Woman" :)
> to Julia Roberts szukala koktajlowej i nijak ona jasna nie byla. Napewno
> byla przed kolana i koronkowa albo czarna albo czerwona.

Ale nie za dużo przed kolana? A krój jest jakoś istotny?
Widać, że nie bywam na takich imprezach :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-24 12:49:04

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ale nie za dużo przed kolana? A krój jest jakoś istotny?
> Widać, że nie bywam na takich imprezach :)

Nie, taka dokladnie przed same kolana - mini to to nie byla napewno.
Kroj baaardzo przylegajacy do ciala.

m.

1. Data: 2005-08-24 16:52:46

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <430c2e91$0$15464$f69f905@mamut2.aster.pl> gogi wrote:

> [...]
> Czyli zasady z gory juz mowia ze jak wieczorowa to dluga...:) Tylko
> tyle pamietam z wykladow mam nadzieje ze to sie przyda.

A czy np. rozdanie Oskarów jest okazją wizytową czy wieczorową? Bo
sądząc po pojawiających się tam kreacjach różnica nie jest aż tak
jednoznaczna. Przynajmniej dla mnie, która jak już naprawdę nie
wiedziałam to w małą czarną albo garnitur się wciskałam i jakoś to było :

Iff

Depilator - porada
Zadbać o siebie, najwyższy czas!
Makijaz permanentny i biologiczny