super driny :)))

1. Data: 2000-03-02 13:26:38

Temat: super driny :)))
Od: "justa" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ktoś lubi dobre drinki to niech da znać - mam spore doświadczenie

1. Data: 2000-03-02 14:46:57

Temat: Re: super driny :)))
Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

justa napisał(a):

> Jak ktoś lubi dobre drinki to niech da znać - mam spore doświadczenie

Kochana, Ty tutaj nie czekaj na zachętę, tylko pisz, pisz!
Łykamy wszystko (ja np. bardzo lubię drinki, z jednym wszak
zastrzeżeniem - ŻADNEGO wermutu!!!), nawet jeśli niektóre przepisy i
propozycje, posyłane na grupę, pozostają bez odpowiedzi. Absolutnie nie
przejmuj się na przyszłość niczym takim.

Joanna

1. Data: 2000-03-03 00:11:52

Od: "Czuryl" <c...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

justa! Kolezanko droga !
Co to za pytania ??!!??

Czy znasz kogos, kto ich nie lubi ???
Po prostu pisz a my przetestujemy... :))

Pozdrowienia
:)
Czuryl

1. Data: 2000-03-08 03:22:00

Od: trastevere <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <crDv4.25040$WD.638507@news.tpnet.pl>,
"Czuryl" <c...@f...onet.pl> wrote:
> justa! Kolezanko droga !
> Co to za pytania ??!!??

> Czy znasz kogos, kto ich nie lubi ???
> Po prostu pisz a my przetestujemy... :))
>
> Pozdrowienia
Czesc,
Drink sie nazywa caipirinha: potrzeba rumu(jak Wam sie uda znalezc
75% to lepiej),limony,pomaranczy,brazowy cukier i pokruszony lod.
Sposob przyzadzania na jedna szklanke:

Wycisnac sok z 2 pomaranczy i 3 limon. Wlac do szklanki
wypelnionej do polowy kruszonym lodem razem z pokrojonymi w cwiartki
skorkami z kawalkow tych owocow. Wlac rumu wedle smaku i doprawic
lyzeczka brazowego cukru.

--
scyzoryk

Sent via Deja.com http://www.deja.com/