sweter łatwy i ładny

1. Data: 2010-05-20 18:54:43

Temat: sweter łatwy i ładny
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dawno tu nie pisałam chociaż od czasu do czasu podglądam Was.
Otrzymałam trochę włóczki, w spadku po tych co kiedyś kupili, a dziś
patrzą na nas z góry.
I teraz mam problem, bo po niepowodzeniach w dzierganiu sprzed kilku
lat, nie wiem jak się do tej roboty zabrać.
Szukam jakiegoś wzoru, który łatwo się robi, a równocześnie jest łady
(atrakcyjny). Mogę poświęcić czas na robótki, gdy czasami oglądam
(słucham) TVP.
Może macie w swoich wyrobach lub księgach wzór swetra (rozpinanego albo
nie) o takich parametrach?

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2010-05-21 06:41:33

Temat: Re: sweter łatwy i ładny
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krycha pisze:
> [...]
> (słucham) TVP.
> Może macie w swoich wyrobach lub księgach wzór swetra (rozpinanego albo

Jeśli włóczka ma w sobie jakiś,,uatrakcyjniacz'' (jakieś dodatkowe
nitki, boucle, moher, melanż itp), to wystarczy, że zrobisz gładkim
dżersejem i będzie dobrze.
Jeśli włóczka jest po prostu gładka i jednokolorowa, to proponuję jakiś
prostu wzór, np
- http://nitkowo.bloog.pl/id,5678031,title,Czarny-swet
er,index.html
(przypatrz się ostatniemu zdjęciu)
w rzędach nieparzystych: 3lub 4 oczka lewe, jedno prawe przekręcone
w rzędach parzystych - jak schodzą z drutu
- http://nitkowo.bloog.pl/kat,568654,page,4,index.html sweter z 5.
zdjęcia - dżersej prawy, co ileś, np. 8-10 oczek, oczko lewe (w rzędach
nieparzystych prawe)

Jeśli nie masz doświadczenia, to proponuję, żeby wykrój był najprostszy
możliwych - przejrzyj wzory jakie znajdziesz, nie patrząc na kolory i
włoczki, tylko na wykrój.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl

3. Data: 2010-05-23 21:14:25

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-21 08:41, Theli pisze:
(...)
> [...]
>
> Jeśli nie masz doświadczenia, to proponuję, żeby wykrój był najprostszy
> możliwych - przejrzyj wzory jakie znajdziesz, nie patrząc na kolory i

Dziękuję i przyglądam się twoim pracom.

Pozdrawiam Krycha.

4. Data: 2010-05-24 16:31:24

Od: "AgnieszkaK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> http://nitkowo.bloog.pl

Witaj.
Właśnie podziwiałam Twoje szydełkowe prace. Wpadła mi w oko wielka okrągła
serweta (ta największa). Mogłabyś podzielić się wzorem, proszę? Ślicznie się
uśmiecham :)))))))))
Pozdrawiam.
Agnieszka

5. Data: 2010-05-25 06:49:36

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgnieszkaK pisze:
> [...]
> serweta (ta największa). Mogłabyś podzielić się wzorem, proszę? Ślicznie się

Niestety, nie mogę się podzielić - tak, jak jest w komentarzu - mam ten
wzór tylko w wersji drukowanej w bardzo podłej jakości, kolejny skan
tylko by go pogorszył.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl

6. Data: 2010-05-26 07:39:23

Od: "AgnieszkaK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, nie mogę się podzielić - tak, jak jest w komentarzu - mam ten
> wzór tylko w wersji drukowanej w bardzo podłej jakości, kolejny skan tylko
> by go pogorszył.
Szkoda, ale dzięk za dobre chęci :)
Pozdrawiam.
Agnieszka

7. Data: 2010-06-01 16:20:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 May 2010 09:39:23 +0200, AgnieszkaK napisał(a):

> Szkoda, ale dzięk za dobre chęci :)

Gdzieś widzisz dobre chęci? - ma, ale nie da :-)

8. Data: 2010-06-02 07:07:18

Od: "AgnieszkaK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzieś widzisz dobre chęci? - ma, ale nie da :-)

Może nie ma tych dobrych chęci, ale jako człowiek z pozytywnym nastawieniem
do ludzi zakładam, że były ;)))))))) Lepiej się z tym czuję.
Pozdrawiam.
Agnieszka

test
[ot] spotkanie robotkowe w krakowie - maj 2010
Kartka na roczek
Re: test
[xxx] poszukuję wzoru