sweterek w kolorze fuksji

1. Data: 2006-01-04 19:51:47

Temat: sweterek w kolorze fuksji
Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomożcie,prosze rozszyfrowac od dawna poszukiwany schemat ,nie tylko przeze
mnie,do słynnego "fuksjowego" sweterka http://voila.pl/y8ond/
Zdobyłam schemat,sam-bez opisu wykonania,a nawet bez opisu symboli.I stąd
prośba dla bieglejszych ode mnie w "drutach".Nie wiem co znaczą te
symbole,napewno ma znaczenie,że jedne są z podkreśleniem/chodzi o znaczek
jak odwrocona litera gamma/a inne nie.Kilka rozszyfrowalam bez jakiejkolwiek
pewności:
I -oczko prawe
- -oczko lewe
o -to chyba narzut
I tyle....bardzo liczę na Was

Ada

2. Data: 2006-01-04 21:04:37

Temat: Re: sweterek w kolorze fuksji
Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ada "

> [...]
> symbole,napewno ma znaczenie,że jedne są z podkreśleniem/chodzi o znaczek
> jak odwrocona litera gamma/a inne nie.Kilka rozszyfrowalam bez

Niestety nie wiem, ale spróbuję zgadnąć:)
Ponieważ jest narzut, trzeba wyrównać liczbę oczek, czyli symbol trójkącika
z dymkiem oznacza 2 o. razem pzrerobione, a gamma występuje w tych samych
rzędach, gdzie trójkącik, czyli też oznacza jakis narzut, ale podejrzewam
narzut przekręcony (wtedy mniej widać ażur), a podkreślenie gammy to może
nabrać oczko przekręcone z nitki poprzecznej poprzedniego rzędu??

Elżbieta

3. Data: 2006-01-04 22:15:27

Od: "małgorzata ziewiecka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem tego samego zdania co Elżbieta. dzięki za poszukiwany schemat.
Małgorzata

4. Data: 2006-01-05 12:27:45

Od: "Magdal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem tego samego zdania co Elżbieta. dzięki za poszukiwany schemat.
> Małgorzata

Też tak myślę, tylko jedna uwaga - dymek oznacza kierunek "kładzenia się"
wierzchniej nitki przy 2 oczkach przerabianych razem.
Pozdrawiam. Magdalena.

5. Data: 2006-01-07 16:17:03

Od: Adelajda <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ada napisał(a):
> [...]
> jak odwrocona litera gamma/a inne nie.Kilka rozszyfrowalam bez jakiejkolwiek

Witam!

wydaje mi się że tu znajdziesz wszystkie interesujące cię symbole
http://abc_druty.w.interia.pl/str/odmiany_oczek.html
przy każdym opisie jest podane oznaczenie w schematach

Pozdrawiam
Adelajda
(podglądająca grupę od jakiegoś czasu)

6. Data: 2006-01-08 12:15:51

Temat: Re: sweterek w kolorze fuksji - probka
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Ocencia moje drutow wypociny
http://de.pg.photos.yahoo.com/ph/monikalegov/detail?
.dir=90fe&.dnm=712bre2.jpg&.src=ph

Monika

7. Data: 2006-01-08 14:26:55

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Biermann"

> Ocencia moje drutow wypociny

http://de.pg.photos.yahoo.com/ph/monikalegov/detail?
.dir=90fe&.dnm=712bre2.j
pg&.src=ph

Swietnie, wyglada tak samo jak oryginał:)
Jak robiłaś?

Elżbieta

8. Data: 2006-01-08 14:43:44

Od: "Ewa" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rewelacja!!. Jak się już pochwaliłaś to teraz wszystko nam opisz. I wytłumacz
te znaczki na schemacie. Pięknie to rozpracowałaś.

szydelko-torebki,szukam
"francuska laleczka" wiecie co to?
OmniBook
xxx Dzień Babci