święta...

11. Data: 2000-04-20 05:23:56

Temat: Odp: Odp: święta...
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m.mierzejewski" <m...@p...com.pl> napisał w wiadomości
news:38FD7040.C74004CD@pkp.com.pl...
> Bedac jeszcze calkiem nowym grupowiczem osmiele sie przylaczyc do
> zyczen.
> Bedac w chwilowej euforii zwiazanej z przygotowaniami do swiat nie
> wsadzajcie jaj do
> ziem , chyba nic nie wyrosnie ;-)

Zakopywanie jaja w doniczce pod rośliną jest stosowane. Jest to zalecenie z
tej samej grupy skąd pochodzi porada zakopywania chleba.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

12. Data: 2000-04-20 06:31:37

Temat: Odp: święta...
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" napisał w wiadomości > Alkohol jeśli jest pity
z umiarem, to nie zaszkodzi nawet w dużych
> ilościach.

Jakoś ten umiar z dużą ilością mi się kłócą :-))))
Jurek

13. Data: 2000-04-20 06:44:48

Temat: Re: Odp: święta...
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Piotr Siciarski" napisał w wiadomości > Alkohol jeśli jest pity
>z umiarem, to nie zaszkodzi nawet w dużych
>
>Jakoś ten umiar z dużą ilością mi się kłócą :-))))
>Jurek

Kloci sie wtedy gdy mieszasz.
Juras

14. Data: 2000-04-20 08:17:15

Temat: Re: owięta...
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kloci sie wtedy gdy mieszasz.
> Juras
Wstrzasniete, wstrzasniete najlepsze [Bond] {James Bond}
Jerzy

15. Data: 2000-04-20 23:45:46

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zakopywanie jaja w doniczce pod rośliną jest stosowane. Jest to zalecenie
z>tej samej grupy skąd pochodzi porada zakopywania chleba.

Można dodać, że świąteczne trzeba podlewać płynnym barszczem, a najlepiej
swoją rolę spełniają w takim przypadku pod chrzanem.
:-))

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

16. Data: 2000-04-20 23:57:19

Temat: Re: święta...
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alkohol jeśli jest pity>z umiarem, to nie zaszkodzi nawet w dużych>>
ilościach.
>Jakoś ten umiar z dużą ilością mi się kłócą :-))))
>Jurek

O to właśnie chodzi:-)
Właścicielem praw autorskich tego tekstu jest człowiek, który używał też
wierszyka:
Dzień bez wina - dzień stracony,
życie krótkie - pić się chce.

i wbrew pozorom nie "wyrósł" na a-holika, więcej, jego tekstów słucha (jeśli
chce) teraz cała Polska. Ostatnio śpiewa o sobie "Macho", albo "Czy
wykręcasz te numery?", w medialnym świecie znany jako Krzysiek K.A.S.A.
Kasowski.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

17. Data: 2000-04-21 06:03:57

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

scyzoryk wiedzialem.
Juras

18. Data: 2000-04-21 06:54:06

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim tym którym nie wysłałam życzeń na priv z obrazkiem życzę zdrowych
i miłych Świąt Wielkanocnych oraz wspaniałych wrażeń przy oglądaniu efektów
swojej pracy ogrodniczej .
Krystyna

19. Data: 2000-04-21 18:23:12

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakopywanie jaja w doniczce pod rośliną jest stosowane. Jest to zalecenie
> tej samej grupy skąd pochodzi porada zakopywania chleba.
Święconego? w skorupce czy bez?
pozdr Jerzy

20. Data: 2000-04-22 05:10:28

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Święconego? w skorupce czy bez?

Rozumując w tym duchu - święcone będzie skuteczniejsze :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

sprzedam: DUZE CISY NA ZYWOPLOTY
Re: Ranking gaduł (ów?)
producent plotkow ogrodowych z drewna poszukiwany
Chemia
Rdza wejm.-po.