święta...

1. Data: 2000-04-18 20:30:59

Temat: święta...
Od: "pietro" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

wit`am
nie ma co będę pierwszy z życzeniami "wesołych..."
a to dlatego że jutro ruszam do dom a z stamtąd ni jak się połączyć
a wracam już "po"
tak więc składam życzenia tym którzy sobie tego życzą
i spadam do domku&ogródka
pozdrawiam życząco
pietro

2. Data: 2000-04-18 20:57:24

Temat: Re: święta...
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a wracam już "po"
> tak więc składam życzenia tym którzy sobie tego życzą
Nie jesteś pierwszy z życzeniami, [na priv już latają] Nasze Drogie i
Dbające o kondycję grupy Panie [i nie tylko] już od rana rozpoczęły
działalność. Trochę nas [chłopów chyba zawstydziły i speszyły] ale tak to
zwykle bywa [jak widzisz Piotrze S. one dbają nie tylko o rozmnażanie]. Mam
nadzieję, że również dzięki ich zdrowemu rozsądkowi i [głosowi] po świętach
zmienimy oblicze tej grupy. Dołączam się Pietro do twoich Życzeń, Życząc
Wszystkim Zdrowych i Wesołych Świąt oraz mokrego Dyngusa.
Alleluja.
Pozdrawiam, jerz.

3. Data: 2000-04-19 02:11:22

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Również życzę wszystkim Wesołych świąt i dobrej pogody.
pamiętajcie o poziomie cholesterolu.

A jerzowi specjalnie życzę jajeczek prawdziwych, żeby nie były zmanierowane
i nie od kurki Manipulantki:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

4. Data: 2000-04-19 05:06:01

Temat: Odp: święta...
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> pamiętajcie o poziomie cholesterolu.

Myślisz, że trzeba dbać o jego uzupełnianie stosując do tego kwadratowe
szklaneczki ?

Wszystkim, wszystkiego, zawsze (nie tylko od święta chociać wtedy
szczególnie).

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

5. Data: 2000-04-19 06:08:00

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najbardziej przeraża mnie fakt, że na Swieta bede odstawiony od komputera, a
potem nie nadaze z czytaniem postów. Swiateczne zyczenia Jurek

6. Data: 2000-04-19 06:11:51

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Alleluja bracie.
Juras

7. Data: 2000-04-19 07:34:58

Od: "Ewka" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najbardziej przeraża mnie fakt, że na Swieta bede odstawiony od komputera,
> potem nie nadaze z czytaniem postów. Swiateczne zyczenia Jurek

A może by tak Święta oglosić dniami bez Internetu. Taki post od postów na
zakończenie Wielkiego Postu. Wesołych Swiąt.

8. Data: 2000-04-19 08:47:21

Temat: Re: Odp: święta...
Od: "m.mierzejewski" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bedac jeszcze calkiem nowym grupowiczem osmiele sie przylaczyc do
zyczen.
Bedac w chwilowej euforii zwiazanej z przygotowaniami do swiat nie
wsadzajcie jaj do
ziem , chyba nic nie wyrosnie ;-)

Mariusz Mierzejewski mierzej
taunus 12mp4 65` shl m11 64`
m...@p...com.pl, tel 604 990 239

9. Data: 2000-04-19 09:26:44

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 08:47 00-04-19 GMT, you wrote:
> [...]
>zyczen.
>Bedac w chwilowej euforii zwiazanej z przygotowaniami do swiat nie
Ale moze to dobry sposob na krety?
Juras

10. Data: 2000-04-20 00:01:48

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Myślisz, że trzeba dbać o jego uzupełnianie stosując do tego
kwadratowe>szklaneczki ?

Alkohol jeśli jest pity z umiarem, to nie zaszkodzi nawet w dużych
ilościach.
:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

sprzedam: DUZE CISY NA ZYWOPLOTY
Re: Ranking gaduł (ów?)
producent plotkow ogrodowych z drewna poszukiwany
Chemia
Rdza wejm.-po.