swieze ziola - ogromne po 20 zł!

1. Data: 2002-07-31 12:42:05

Temat: swieze ziola - ogromne po 20 zł!
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie zostalamobdarowana pieknym, ogromnym rozmarynem! mowie wam, w zyciu
nie widziala wiekszego chwasta a kosztowal tylko 20zł. w porownaniu do tych
zalosnych ziolek sprzedawanych w hipermarketach to jest po prosu za darmo.
bo wiechec ma 50zm wysokosci a i w szerokosci nie wiele mniej. jestem ni
mniej ni wiecej zachwycona!
a, a kupiony zostal na polnej, w tej hali (?) zbudowanej na miejscu starego
targowiska. to jest niedaleko pl.politechniki. wlazi sie na dol do sklepiku
z kwiatkami i ziolami. maja tam tez jadalne kwiatki, ale sprowadzaja na
zamowienie i tylko przed swietami sprowadzaja wiecej do normalnej sprzedazy
bo wtedy wiedza ze sie na pewno sprzeda.

no, to pozdrawiam.
ciekawa jestm ile osob uszczesliwie ta informacja :)
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-07-31 12:46:35

Temat: Re: swieze ziola - ogromne po 20 zł!
Od: "stynka_pracuje" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciekawa jestm ile osob uszczesliwie ta informacja :)

Mnie! Mnie!
A jakie jeszcze ziółlka mają?
Ja kupiłam ostatnio tycią bazylię i aż mnie serce boli, gdy widzę jak listki
znikają w oczach...

stynka

1. Data: 2002-07-31 12:58:50

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja napisala:

> (...)
> ciekawa jestm ile osob uszczesliwie ta informacja :)

Uszczęśliwiona to ja będę dopiero jutro, jak mi się uda kupić :-)
Na razie sobie pośpiewam "o mój rozmaryniee..." Inne ziółka
też mają?

Krycha

1. Data: 2002-07-31 15:03:42

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:
> Uszczęśliwiona to ja będę dopiero jutro, jak mi się uda kupić :-)
> Na razie sobie pośpiewam "o mój rozmaryniee..." Inne ziółka
> też mają?

jako napisala moja siostra:

bazylie, miete, mnostwo tak naprawde. nie pamietam, ktore w doniczkach i
tylko rozmaryn byl taki piekny.
jak sie zejdzie na dol, to 1sze po prawej, tam bardzo mila dziewczyna
sprzedaje.

pozdr.
pat

1. Data: 2002-07-31 15:10:45

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>bo wiechec ma 50zm wysokosci a i w szerokosci nie wiele mniej. jestem ni

ja tez chce. czy w Krakowie tez maja takie cuda gdzies???
Bo ta bazylia z supermarketow nie chce mi w tym roku rosnac (a w tamtym rosla).

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-07-31 17:20:25

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-07-31 17:58:35

Od: "Anna" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stynko, kupiłam miniaturową bazylię za chyba 3 zł (kupiłam 2 sztuki) w
sklepie ogrodniczym na Bródnie (PGR BRódno czy jakoś tak)
Od 4 tygodni rośnie u mnie sobie na parapecie:-) nie mam balkonu:-) i co
dzień mam pyszną pomidorową sałatkę:-)
Aha, jeszcze miętę przytargałam z zaprzyjaźnionej działki, takie świeże
listki zalane wrzątkiem to po prostu napój bogów, i tak sobie rosną zgodnie
na tym jednym parapecie:-)
Inne zioła też tam były - cząbry i majeranki, ale parapet taki mały....
Anna

1. Data: 2002-07-31 18:11:05

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bo wiechec ma 50zm wysokosci a i w szerokosci nie wiele mniej. jestem ni

To ja t5aką bazylje kupiłam na wolumenie za 7 zł. N abalkonie mam tymianek
od tesciowejh mięte od mqamy i melise własnego chowu równie okazałe:-)
Może ktoś reflektuje?
Aga

1. Data: 2002-07-31 18:59:43

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na wolumenie? na _tym_ wolumenie? zawsze mi sie wydawalo ze tam tylko
> elektronika jest....
We wtorki i piatki super ekstra targ warzywny....
Aga

1. Data: 2002-07-31 19:04:24

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Litwin wrote:
> To ja t5aką bazylje kupiłam na wolumenie za 7 zł.

na wolumenie? na _tym_ wolumenie? zawsze mi sie wydawalo ze tam tylko
> [...]

Konfitura z dzikiej róży
Co zabrać na grilla?
Re: szkoła kura schellera
Bylo: Moj mezczyzna gotuje