sytuacja patowa

41. Data: 2007-08-21 20:24:10

Temat: Re: sytuacja patowa
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):
> Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
> wiadomości news:46caf104$1@news.home.net.pl...

> I Ty serio uważasz, że to działa na plus? Dla kogokolwiek z tej trójki?

Zrobiłaś jakąś sieczkę z kontekstu, więc nie wiem co masz na
myśli i nie chce mi się zgadywać.

Pozdr,
--
ŁK

42. Data: 2007-08-21 20:38:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłaś jakąś sieczkę z kontekstu,

Nie. Zaakcentowałam płentę.

> więc nie wiem co masz na
> myśli i nie chce mi się zgadywać.

Nikt nie każe.

Qra, nie chce mi się kłócić

43. Data: 2007-08-21 21:05:52

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Aug 2007 22:38:08 +0200, Qrczak napisał(a):

> Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w wiadomości

> Qra, nie chce mi się kłócić

Moge dac na humor.najlepsze? :PPPPPPPPP

Kri Z feminista ;)

44. Data: 2007-08-22 06:11:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości

> Moge dac na humor.najlepsze? :PPPPPPPPP

Z Tobą chętnie zawsze :-PPPPPPPPPPPPPPPPP

Qra, szowinistyczna męska świnia

45. Data: 2007-08-22 07:37:33

Od: "Boa" <R...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sama nie wiem od czego zaczac.... Potrzebuje pomocy, nie wiem, wsparcia,
> rady. Stad to,co przeczytacie ponizej.

Proponuję przekonać siebie i namówić współmałżonka na
www.spotkaniamalzenskie.pl. Wbrew jakimś niewiadomoskąd uprzedzeniom, taki
dialog czyni prawdziwe cuda. Bez względu na okoliczności.

Pozdrr.,
Boa.

46. Data: 2007-08-22 08:24:04

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Boa napisał/wrote dnia/on 2007-08-22 09:37:

> Proponuję przekonać siebie i namówić współmałżonka na
> www.spotkaniamalzenskie.pl.

Ewentualnie inne rekolekcje małżeńskie.

> Wbrew jakimś niewiadomoskąd uprzedzeniom, taki
> dialog czyni prawdziwe cuda. Bez względu na okoliczności.

Potwierdzam (aczkolwiek z dialogiem małżeńskim spotkałem się
gdzie indziej) - taki dialog małżeński, jakkolwiek by było trudno
do niego przystąpić, osobom wierzącym w Boga przynosi wspaniałe
skutki. Dla osób niewierzących jest niestety niedostepny.

Pozdr,
--
ŁK

47. Data: 2007-08-22 21:37:58

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Aug 2007 08:11:56 +0200, Qrczak napisał(a):

> Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości

> Z Tobą chętnie zawsze :-PPPPPPPPPPPPPPPPP

Pure soute czy tez preferuje Pani jakies przyprawy/przystawki a moze jakis
aperitive? :P

> Qra, szowinistyczna męska świnia

Kri Z vel. krewetka koktajlowa piszaca dzis nawiasami kwadratowymi

48. Data: 2007-08-23 08:54:47

Od: "Boa" <R...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> skutki. Dla osób niewierzących jest niestety niedostepny.

No nieee, bez przesady. Tzn. rzeczywiście, niewierzącym byłoby o wiele
trudniej do niego przystapić (dialogu), jednak tematy poruszane na samych
rekolekcjach, opartych zresztą _PRZEDE WSZYSTKIM_ na rozmowach we dwoje,
moim zdaniem dają dużą szansę uleczenia każdego związku.

Pozdrr.,
Boa.

49. Data: 2007-08-23 17:04:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pure soute czy tez preferuje Pani jakies przyprawy/przystawki a moze jakis
> aperitive? :P

Sama jestem pure, a za niedługo i saute. Zaś aperitif dla wzmocnienia drugiego i
przyspieszenia pierwszego przydać się może ;-P

Qra

wypowiedz się jeśli chcesz?
Córki i teściowa
Muzyka prorodzinna ;)
Swiadkowanie dwoch facetow
prezent urodzinowy dla sześćdziesięciolatki