Córki i teściowa

1. Data: 2007-08-08 12:35:23

Temat: Córki i teściowa
Od: "Brigindt" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o poradę. Samotnie wychowuję 2 córki, które
zostawiła matka (moja była żona). Pomaga mi moja mama
i mama byłej żony - teściowa. Córki - ku mojemu wielkiemu
zdziwieniu - wolą teściową niż moją mamę. Często okazują
jej swoje uczucia, podczas gdy moją mamę traktują raczej
oschle. Czy Waszym zdaniem powinienem porozmawiać z
córkami i wyjaśnić im, że teściowa jest gorsza niż moja
matka, ponieważ to jej córka je zostawiła a ja się nimi
opiekuję? Czy to będzie w porządku?

Brigindt

--
Make sure your Tor is configured and working properly:

http://7czoe44itzlsfcwl.onion/p/index.html - 130Tor
http://sex23vfpdnt5iuzo.onion/ - PBay

All what the real people need ;) Have phun ;)

2. Data: 2007-08-08 12:59:11

Temat: Re: Córki i teściowa
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Brigindt" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> córkami i wyjaśnić im, że teściowa jest gorsza niż moja
> matka, ponieważ to jej córka je zostawiła a ja się nimi

Że jak?!!!
Co teściowa ma do tego, że żona Cię zostawiła? Kazała jej?
IMO jeśli pomimo tego, że z jej córką nie żyjesz, ją samą pewnie niezbyt
traktujesz (co wynika po Twym tonie), jeśli pomimo tego wszystkiego ta
kobieta, Twoaj teściowa, zajmuje się swoimi wnuczkami tak, że one jej
uczucia odwzajemniają, to CZEŚĆ JEJ I CHWAŁA

Qra, a tak w ogóle zapachniało trollem

3. Data: 2007-08-08 13:42:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Brigindt pisze:

> oschle. Czy Waszym zdaniem powinienem porozmawiać z
> córkami i wyjaśnić im, że teściowa jest gorsza niż moja
> matka, ponieważ to jej córka je zostawiła a ja się nimi
> opiekuję? Czy to będzie w porządku?

Oczywiście! Za każdą próbę okazania czułości teściowej powinieneś córkom
wymierzyć karę kozy.
A żona pewnie odeszła, bo biłeś ją za każdy miły gest w stronę obcego
mężczyzny? ;-)

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2007-08-08 15:23:07

Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

Brigindt twierdzi, że:

> [...]
> córkami i wyjaśnić im, że teściowa jest gorsza niż moja
> matka, ponieważ to jej córka je zostawiła a ja się nimi

Troll, ale pokarmię, bo jakiś chudy.

Powinnaś usiąść z dziećmi i wytłumaczyć im, że skoro ta zła babcia
urodziła taką złą matkę to nie mogą jej lubić bardziej od tej dobrej.
Ale zaraz, zaraz... skoro zła matka urodziła złą córkę to jakież dzieci
urodziła ta zła matka?
Wiem! Na wszelki wypadek nie pozwolę się moim dzieciom bawić z Twoimi.
To przecież muszą być gorsze dzieci.

--
zona (a teraz siądę z dziewczynkami i im to wyjaśnię)

5. Data: 2007-08-08 21:06:07

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Aug 2007 12:35:23 +0000 (UTC), Brigindt napisał(a):

> [...]
> córkami i wyjaśnić im, że teściowa jest gorsza niż moja
> matka, ponieważ to jej córka je zostawiła a ja się nimi

Dziwnie to brzmi.
Matka Twoich dzieci gdzies nawiala, nie chce dzieci widziec, czy tez
zachowujesz sie jak typowa samica chcaca miec dzieci na wlasnosc? Skoro Sad
przyznal Ci opieke to musial miec powod, badz wiec dobrym ojcem i dbaj o
dobro dzieci. Konkurencja w opiece to najgorsze co mozna "dac"
dziecku/dzieciom.
Co do tematu... no toz q%#$ nie traktuj matki swojej bylej zony jako
tesciowa a jako BABCIE swoich (ukochanych?) dzieci. Zrozum tez, ze moze Ona
chce wynagrodzic im brak matki. Cos mi sie wydaje, ze chcialbys aby do
matki bylej zony dzieci mowily "pani" a do Twoich rodzicow "babcia,
dziadek"
Nie wiem co Ci byla zrobila i nie chce wiedziec, ale zapewnij swoim
dzieciom maksimum normalnosci.
BTW moze dziadkowie ze strony matki bardziej sie staraja? Uwrazliwij swoich
rodzicow.
Jezeli masz z nimi zle kontakty i uwazasz, ze zle traktuja dzieciaki zabron
im kontaktow, a oni pewnie wystapia do Sadu o uregulowanie kontaktow i...
wygraja, skoro dzieci ich lubia i otrzymuja od nich cieplo.

Kri Z patrzacy przez pryzmat dobra dzieci

6. Data: 2007-08-09 08:48:02

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdziwieniu - wolą teściową niż moją mamę. Często okazują
> jej swoje uczucia, podczas gdy moją mamę traktują raczej

A jak traktuje je Toja mama?

> Czy Waszym zdaniem powinienem porozmawiać z
> córkami i wyjaśnić im, że teściowa jest gorsza niż moja
> matka, ponieważ to jej córka je zostawiła a ja się nimi
> opiekuję? Czy to będzie w porządku?

Nie napisales w jakim wieku sa córki.
Rozny stosunek dzieci do Twojej tesciowej i mamy mozna wytlumaczyc
wieloma rzeczami:
- moze Twoja mama jest blizej i rowniez wymaga od nich pewnych obowiazkow,
a tesciowa tylko przywozi slodycze i bawi sie z nimi
- moze lepiej dogaduja sie z tesciowa
Przyglądnij się róznicom w postepowaniu mamy i tesciowej.

Ale niezaleznie od okolicznosci. Tesciowa i Twoja byla zona to są dwie
rozne kobiety. Moze tesciowa chce w jakis sposob wynagrodzic dzieciom
zostawienie ich przez matkę?

A co do rozmowy z dziecmi - one chca byc kochane. One wiedzą bez twojej
rozmowy, ze rodzona matka je zostawila. Nie poglebiaj kompleksow odsuwajac
je tez od tesciowej.

Pozdrowienia,
Lila

7. Data: 2007-08-11 05:47:38

Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brigindt pisze:
> [...]
> córkami i wyjaśnić im, że teściowa jest gorsza niż moja
> matka, ponieważ to jej córka je zostawiła a ja się nimi

Provokacja?
2. Co ma do tego córka? Dzieci oceniaja obie babcie personalnie.
Widocznie tesciowa jest lepsza babcia.

> Brigindt

Muzyka prorodzinna ;)
Swiadkowanie dwoch facetow
prezent urodzinowy dla sześćdziesięciolatki
cygaro?
staram sie znalezc cmentarz czasu niemieckiego na Slansku