szablony do malowania paznokci

1. Data: 2003-07-10 06:43:40

Temat: szablony do malowania paznokci
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

zamierzam sobie kupic takowe cuś we wzór pantery, tylko mam watpliwosci.
jak wy to tym robicie? wyobrazam soebi ze najpierw maluje paznokiec
jakims gladkim kolrem, potem naklejam szablon i maluje po nim innym
kolorkiem. czy myśle prawidłowo? czy tez moze mozna tego szablonu uzywac
tylko na czysty, niepomalowany paznokiec?
pozdrawiam, ula.p którą wzieło na bycie panterą jakis czas:)
--
Siłą odgiąłeś zaciśnięte na mojej obroży palce swojego syna, który
krzyczał "Tato, proszę nie pozwól im zabrać mojego psa!" Martwię się o

1. Data: 2003-07-10 07:58:58

Temat: Re: szablony do malowania paznokci
Od: "soledad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jejku to ja juz widze ze wszystko musi byc w cetki ;)))))
Za bucikami sie dzisiaj porozgladam jak bede chodzic po Krakowie ;), a co do
paznokci to wydaje mi sie ze jest tak jak myslisz. Naklada sie szablon i
maluje ;) choc moge sie mylic.

--
.... soledad ....

1. Data: 2003-07-10 08:26:16

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jejku to ja juz widze ze wszystko musi byc w cetki ;)))))
własnie 2 dni temu nabyłam w ciucholandzie sukienke za grosze ok 10 zł
we wzór pantery. mialam sprzedac na allegro, ale im dluzej sie na nia
gapiłam i wdzieczylam w niej przed lustrem tym bardziej dochodzilam do
wniosku ze mi pasuje do karnacji, włosów i jakoś tak wogóle mi w niej
ładnie(co potwierdził gwizdem mój chop:)))...i wycofałam aukcje:) jakos
mi teraz na mózg padło z tymi cetkami i chce sobei jeszcze buciki do
kompletu kupic i pazurki zrobic:) nawet na bransoletkę w kolorze złota
juz poluje;)) a mój chlop tylko sie smieje za mnie, puka w głowe i pyta
czy ja wiecej zarabiam czy wydaje na allegro;))

> Za bucikami sie dzisiaj porozgladam jak bede chodzic po Krakowie ;)
no ja tez zaraz wywiewam na miasto do geanta i na rynek(na florianskiej
idac w stone rynku po prawej mają taki sklepik z butami, ale czasem mają
takei wzory ze nie wiem co wybrac:)))ale jakbyś cos przyuwazyła to daj
znać koniecznie:)))

>, a co do
> paznokci to wydaje mi sie ze jest tak jak myslisz. Naklada sie szablon i
> maluje ;) choc moge sie mylic.

pozdrawiam, ula.p(ogłupiała na punkcie centek:)

1. Data: 2003-07-10 09:49:23

Od: "helen27" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Ulcia.
Wlasnie przeczytalam twoj poscik i jak sie nie myle to chodzi Ci o szablony
Firmy Annex kiedys widzialam je na targach.
Malujesz sobie pazurki kolorem traktujac ten kolorek jako podklad panterki
(lakier musi byc suchy na maksa to sie bedzie klej z szablonu przyklejal do
koloru) naklejasz szablon starajac sie dokladnie przyklepac naklejke teraz
nakladasz kolor(lakier musi dobrze kryc maluje sie tylko raz 1 warstwa,nie
moze tez byc za gesty)jednym slowem dobry lakier.Po chwili sciagasz szablon i
czekasz az wzorki wyschna na koniec jakis dobry Top z utwardzaczem.Mysle ze
tak bedzie ok lecz musisz sama dojsc do wprawy bo ja nie stosuje na
klientkach takich szablonow wole malowac takie cuda recznie nie mam
doswiadczenia w szablonach.
Mozna tez malowac na paznokiec bez podkladu wedle upodoban np.jak masz akryl
z frenczem na stale.
Czekam na efekty Twojej tworczej pracy napisz jak Ci wyszlo jestem bardzo
ciekawa.Koniecznie po wyschnieciu pomaluj lakierkiem nawierzchniowym(top) z
utwardzaczem uzyskasz wtedy super polysk i bedzie sie super trzymalo pelen
bajer dla oka.

Pozdrawiam
Helen27

1. Data: 2003-07-12 08:48:53

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc Ulcia.
> Wlasnie przeczytalam twoj poscik i jak sie nie myle to chodzi Ci o szablony
> Firmy Annex kiedys widzialam je na targach.
dokładnie o te:)

> Malujesz sobie pazurki kolorem traktujac ten kolorek jako podklad panterki
> (lakier musi byc suchy na maksa to sie bedzie klej z szablonu przyklejal do
> koloru)
czy na tych szablonach nie ma przypadkeim tego samego kleju co na
paskach do francuskiego? zawsze mi zostawało troche kleju po tych
paskach... mam nadzieje ze klej na tych szablonach nei jest taki do
bani...

> [...]
> tak bedzie ok lecz musisz sama dojsc do wprawy bo ja nie stosuje na
> klientkach takich szablonow wole malowac takie cuda recznie nie mam
Ja niestety też, a to bedą moje 1 szablony w zyciu. Od dziecka obgryzam
paznokcie czesto zupelnie nieswiadomie i raptem moze 3 lub 4 razy udalo
mi sie zapuscic pazurki. Własnie obecnie jestem w trakcie zapuszczania i
modle sie zeby mnie cos nie podkorciło. Nawet wlasnego faceta
podpuscilam na siebie i daje mi mocno po lapach jak wizdi ze raczka cos
przy ustach majstruje:P

> [...]

> Czekam na efekty Twojej tworczej pracy napisz jak Ci wyszlo jestem bardzo
to pewnie za jakies 3 tygodnie... do tej pory zapuszczam pazurki. Ale
dam znać , moze nawet luby mi cyfrą cyknie fotki i gdzies zawiesze zeby
bylo naocznie widac efekty.

> Koniecznie po wyschnieciu pomaluj lakierkiem nawierzchniowym(top) z
> utwardzaczem uzyskasz wtedy super polysk i bedzie sie super trzymalo pelen
> bajer dla oka.
a masz jakis sprawdzony? wazne zeby do 20 zł bo jak mam jeszcze kupic 2
inne lakiery chocby po 20zł to juz mi znika 60zł:/
moze polecisz mi też lakiery jakiejs konkretnej firmy?
dzięki za pomoc!!:)

1. Data: 2003-07-13 22:16:33

Od: "helen27" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Ula.
Musze sie przyznac ze ja tez mialam problem z obgryzaniem paznokci wygladaly
koszmarnie majac 17-18 lat przestalam moj jedyny pilnowal mnie abym nie
obgryzala i jakos sie udalo a teraz jestem stylistka paznokci dobre haha.
Musisz wytrzymac u wychodowac trzymam kciuki.Jesli bedziesz robila te
zdobienia szablonami to pamietaj zanim nakleisz szablon to lakier musi byc
suchy BARDZO WAZNE nie bedzie zostawal klej jesli zostanie to mozna go usunac
spirytusem.
Co do lakierow to najlepsze sa te z gornej polki np.China Glaze,Toma,Ez Flow
nie sa znane lecz w salonach popularne lubie nimi malowac szkoda ze takie
drogie sciagane z USA super jakosc.
Lecz polecam Ci lakierki Inglota mam u siebie w salonie ok.60 szt sa ok
ladnie sie maluje ciekawa kolorystyka cena ok.Wiec zerknij w sklepie na
Inglota cos pewnie wpadnie w oko.
Za jakis czas bede miala w swojej ofercie na Allegro troche lakierow dobrych
firm z USA postaram sie odsprzedac je po niskich cenach wiec moze cos sobie
sprawisz jak pazurki beda juz dlugasne.
Bede wprowadzac produkty profesjonalne sprawdzone w salonie po przystepnych
cenach.
Trzymam kciuki za Twoje pazurki zapuszczaj jesli masz jakies pytania to pisz
chetnie odpowiem.

Pozdrawiam Helenka

1. Data: 2003-07-14 07:13:50

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko na czysty, niepomalowany paznokiec?
> pozdrawiam, ula.p którą wzieło na bycie panterą jakis czas:)

Witam!!!

Widzialam takie szablony na Allegro wystawione przez Kosmetikon.pl.
Jesli chcesz to moge podac Ci linka do tej aukcji, tewa jeszcze przez 3 dni.
Panterka tez jest:)))

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-07-14 14:09:30

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Widzialam takie szablony na Allegro wystawione przez Kosmetikon.pl.
> Jesli chcesz to moge podac Ci linka do tej aukcji, tewa jeszcze przez 3 dni.
> Panterka tez jest:)))
a podaj:) chociaz juz widzialam te aukcje i ktos mi je gwizdnal sprzed
nosa;)

1. Data: 2003-07-14 14:17:52

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koszmarnie majac 17-18 lat przestalam moj jedyny pilnowal mnie abym nie
> obgryzala i jakos sie udalo a teraz jestem stylistka paznokci dobre haha.
no różnie się dzieje czasem:)))

> Musisz wytrzymac u wychodowac trzymam kciuki.
O dziwo...im dłuższe ma te pazurki tym mniej mam ochote przy nich zebami
machac:))))sama myśl o tym jakie obrzydliwe miałam dłonie wczesniej mnie
skutecznie odstrasza:)! a dodatkowo staram sie codziennie robic staranny
manicure. Choc z kazdym dniem jest to dla mnei pzryjemniejsze:) czekam
tylko aż mi sie skórki ładnie wygoją dookoła, bo choc już zaleczone to
skóra pozostała w miejscach zaciagnieć grubsza i sucha. Ale z dnia na
dzien jest lepiej:))

> [...]
> suchy BARDZO WAZNE nie bedzie zostawal klej jesli zostanie to mozna go usunac
oo..dobrze wiedzieć...

> Co do lakierow to najlepsze sa te z gornej polki np.China Glaze,Toma,Ez Flow
> nie sa znane lecz w salonach popularne lubie nimi malowac szkoda ze takie
> drogie sciagane z USA super jakosc.
no niestety na takei lakiery nawet nie patrze:)

> Lecz polecam Ci lakierki Inglota mam u siebie w salonie ok.60 szt sa ok
> ladnie sie maluje ciekawa kolorystyka cena ok.Wiec zerknij w sklepie na
> Inglota cos pewnie wpadnie w oko.
właśnie tak ostatnio obkukałam inglota na stoisku w Geancie i tak sie
zastanawiam nad nim... tylko mam wrażenie ze wiekszosc kolorów jest
perłowa, a mnie interesują lakiery o czystej barwie, błyszczące ale nie
perłowe.

> [...]
> sprawisz jak pazurki beda juz dlugasne.
> Bede wprowadzac produkty profesjonalne sprawdzone w salonie po przystepnych
ok, to albo daj znac na grupie albo wyslij mi maila(zazwyczaj czytam
tylko wybrane posty i moge nei zauważyc)

pozdrawiam równie ciepło:)
ula.p

1. Data: 2003-07-14 14:29:22

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> a podaj:)
już znalazłam:)))) sorry:)
> [...]

niego. Dałeś mu właśnie piękną lekcję przyjaźni, lojalności, miłości,
odpowiedzialności i szacunku dla życia...

[SPAM] Sprzedam profesjonalne pedzle do makijazu
Fluid Avon Perfect Wear
jaki tusz??
ANTYPERSPIRANTY
[Gdansk] Gdzie kosmetyki Eveline?